marți, 10 mai 2016

De ce o sa-mi comand lenjerii de bumbac de pe cumparamisim.ro

De ceva vreme ma tot uit pe internet dupa lenjerii de pat. Imi doresc sa schimb aspectul dormitorului meu, asa ca schimbarea lenjeriilor actuale este o metoda foarte buna. Si, daca stii si de unde sa iti faci cumparaturile, este o metoda si foarte ieftina. Eu am descoperit site-ul www.cumparamisim.ro si de aici am de gand sa imi cumpar urmatoarele lenjerii de pat. De ce? Pentru ca:

-preturile sunt foarte mici. Lenjeriile de pat au preturi tare bune, mult mai bune decat am vazut eu pe alte site-uri. Un pret de 99 lei, asa cum are acest superb set cu un model superb de mai sus. Mai mult decat atat, oferta 1+1 este senzationala. Practic, cu o suma modica, poti primi acasa doua lenjerii calitative.


-produsele sunt calitative. Eu sunt innebunita dupa lenjeriile din bumbac, asa ca le prefer mereu pe acestea. Pe cumparamisim.ro am descoperit lenjerii de pat din bumbac 100% la cele mai mici preturi, dar si cu o calitate impecabila. Bineinteles, trebuie ca dupa primire sa avem grija de lenjerii si sa le spalam la programul de 30 de grade, pentru a nu strica tesatura sau culorile lenjeriei.

-transportul este rapid. Mai precis, intr-o zi lucratoare. Comanda ajunge prin curier in toata Romania, direct la tine acasa, iar plata o poti faci fie ramburs, fie cu cardul. Transportul este gratuit la comenzile peste 400 lei, asa ca  va puteti cupla cu o prietena, vecina sau ruda si puteti face o comanda de grup, pentru a scuti taxele pentru curier. Eu una ador sa dau comenzi online, asa ca abia astept sa pun in cos lenjeriile de pat alese de mine si sa apas pe butonul finalizeaza comanda!



-pe Cumparamisim gasesti diversitate. De la lenjerii de pat 3D, de bumbac satinat, din bambus, pana la prosoape, halate, perne, cuverturi si chiar haine, incaltaminte, ceasuri de perete si rame foto. Este super sa gasesti atat de multe lucruri in acelasi loc, asta pentru ca e nevoie de o singura comanda si scapi de griji.


Va plac lenjeriile de pat alese de mine? 
Care e preferata voastra?

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu