duminică, 8 mai 2016

Cum să scapi de... leșinul la dentist!


E imposibil să nu fi auzit de Zâna Măseluță. În schimb, nu știu dacă ai apelat vreodată la mai devreme menționata zână pentru a face rost de bani de buzunar. Eu am făcut-o. De nenumărate ori. Vreau să plec cu acest articol fix de la ideea aceasta ce îmbină procedurile stomatologice, așa cum este montarea unui aparat dentar, cu banii pe care trebuie să îi cheltuim la dentist. Pentru că dinți și recompensă, te-ai prins?

Îmi aduc aminte că de mică mi s-a instaurat teama de stomatologie, astfel că în vizitele mele pe scaunul unde trebuia să stai cu gura căscată am și leșinat de vreo două ori. Cu onoare, bineînțeles. De atunci îmi aleg cu grijă locul în care merg pentru a-mi mai face măcar un control de rutină (da, e ok să îți faci un control periodic, chiar dacă nu te doare nimic. Și nu, nu se lasă mereu cu extractii dentare, așa cum credeam aveam mai puțini ani decât degetele de la o mână). 


Bun, și de ce scriu eu articolul ăsta până la urmă? Păi, pentru că vreau să îți recomand cu încredere clinica DentalPraxis, adică locul unde ajungi îmbufnat și pleci zâmbind pentru simplu motiv că... de ce să nu o faci dacă poți? Plus că, dacă articolul ăsta ajunge pe internet, ar putea ajuta mulți viteji ca mine, care au leșinat la dentist, să meargă cu gura ,,deschisă” într-un loc foarte tare. 
Personalul clinicii este unul specializat, bine pregătit, cu simțul umorului și cu un zâmbet, cum altfel, decât perfect. Adică nu o să te simți singur(ă) împotriva tuturor necazurilor care s-au abătut asupra unui dințișor sau a unei măseluțe. Clinica DentalPraxis oferă o gamă laaaaaargă de tipuri de tratamente, printre care se numără estetica dentară, orice implant dentar sau chirurgia dentară. Intră pe site și o sa le vezi pe toate cu tot cu ramurile fiecăreia în parte. Să fii dentist nu e chiar treabă ușoară, să știi. 
Tarifele sunt excelente și se pot asorta buzunarului tău chiar dacă nu ai făcut afaceri cu aceeași Zână Măseluță în tinerețe. Iar în toată această operațiune sunt folosite instrumente performante care, crede-mă, fac minuni.

Și mai e ceva care s-ar putea să îți fie de folos în ceea ce privește partea financiară. Cei de la DentalPraxis le oferă clienților posibilitatea de a plăti contravaloarea serviciilor stomatologice în rate fără dobândă. Hai, zâmbește!
O să te „lovești” la DentalPraxis și de oferte speciale pentru tot felul de servicii: prețuri promoționale pentru aparate dentare safir, aparate dentare fixe și multe altele. Și uite, îți dau și un exemplu: ai aparat dentar metalic la doar 1.699 lei, mult mai ieftin decât în alte părți. Și, pentru că interacțiunea în secolul vitezei se face cu preponderență în mediul online, te încurajez pentru orice fel de întrebări să folosești formularul de contact disponibil pe site, pentru că vei primi un răspuns complet în foarte scurt timp. 


De acum înainte nu mai auzim Say cheeeese! decât la poză, ci și la dentist! Cine are curaj să spună că și-a rezolvat deja toate cariile și are acum un zâmbet impecabil?

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu