vineri, 25 martie 2016

Nu sunt făcută să am câine

Dacă ești iubitor de animale sau dacă ai crezut la un moment dat că un câine este o idee bună, atunci în mod clar orice sfat îți este de mare ajutor. Acum aproape un an am avut în grijă în garsoniera mea un cățel bichon maltez timp de vreo trei sau patru zile. Atunci mi-am dat seamă că timpul chiar este relativ și asta pentru că, pentru mine, zilele alea au trecut foarte greu. Mâncarea de câini Petdirect era singurul tărâm comun pe care eu și Charlie (așa îl botezasem și așa i-a rămas numele și până azi) puteam fi în regulă.

Mi-am dat seamă că nu eram pregătită să am un cățel, nici eu și nici Andrei. Mâncare de câini, pet shop, pet shop online. Trei termeni pe care îi repetam în fiecare zi, sperând că vom rezolva ceva. Îmi aduc aminte că am cheltuit ceva bănuți într-un pet shop de pe lângă noi. Iar dintr-un pet shop online am luat un castronel în care să punem mâncarea și apa. Era un castronel modern.  În continuare cele trei sau patru zile au trecut greu de tot.


În altă ordine de idei, te admir dacă ai un cățel în apartament sau garsonieră și ești perfect ok cu lucrul ăsta. Te admir că poți să fii în regulă cu câte un lătrat în miez de noapte și un colț de pat ros ca un os.

Dacă te întrebi de unde să-i iei mâncare ieftină și fără să te mai deplasezi de acasă, măcar atât pot să fac pentru tine. Cumpără de laPet Shop Petdirect pentru simplul motiv că merită. Ai acolo mâncare de câini de la o grămadă de branduri care se ocupă cu așa ceva. Poți cumpăra saci și de 20 de Kg de haleală și ceea ce este și mai și abia acum urmează. Poți alege ce fel de mâncărică să-i cumperi patrupedului tău în funcție de ce proprietăți vrei să-i dezvolți. Adică, pentru calitatea pielii și a blănii sau dacă are o sensibilitate digestivă și așa mai departe. Nici criteriul taliei nu trebuie să-l omiți. E drăguț, pentru că aceste criterii nu le ai într-un pet shop normal. Aici e mai ușor să alegi ce și cum trebuie.

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu