miercuri, 30 martie 2016

De ce iubesc Aloe Vera

Aloe Vera este considerată o plantă miraculoasă. Nici nu mă miră acest lucru, având în vedere că are atât de multe proprietăți benefice. Este uimitoare atât pentru piele, dacă se folosesc cosmetice cu aloe vera, dar și pentru organism, dacă se consumă intern, sub formă de suc sau de capsule. 

Când eram mică, planta de Aloe nu lipsea niciodată din casă. Ori de câte ori mă zgâriam sau făceam vreo bubă mai mare, mama rupea vârful unei frunze de Aloe și îmi punea gelul direct pe piele. Așa am scăpat de toate rănile și nu mi-a rămas niciun semn pe piele. Acum, când sunt la casa mea, planta de Aloe Vera își are locul de cinste la fereastră. Îi folosesc sucul în măști pentru față, iar beneficiile sunt vizibile. Pentru semnele post-acnee, sucul de Aloe este minunat, vindecarea fiind facilitată. 


De cele mai multe ori mă bazez pe medicina naturistă, asta pentru că nu îmi place să îmi agasez corpul cu antibiotice sau alte medicamente puternice. Aloe Vera consumată sub formă de suc sau de capsule are efect analgezic, antiseptic și detoxifiant pentru organism. Cele mai sănătoase cure de detoxifiere conțin sucul de Aloe, care ajută la eliminarea toxinelor din corp și la pierderea în greutate, fără efect de yo-yo. 

În plus, în cazul în care nu știați, o cură cu suc sau Aloe Vera capsule are beneficii și asupra persoanelor ce suferă de diabet zaharat, asta pentru că ține sub control nivelul de zahăr din sânge. În plus, este protejată inima, ficatul este eliberat de substanțele periculoase, iar digestia este reechilibrată. Fără tranzit intestinal lent, constipație sau nivel ridicat de aciditate în stomac! Sunt o mulțime de întrebuințări Aloe Vera, așa că este o plantă de nelipsit din orice casă.

Eu am în plan o cură cu Aloe Vera capsule, mai ales că acum este momentul când imunitatea noastră este scăzută. Am folosit foarte multe cosmetice cu Aloe Vera, de la creme de corp, de față, la șampoane și geluri intime. Toate mi-au plăcut la nebunie, iar efectul a fost uimitor. Puteți găsi o mulțime de produse ce conțin Aloe Vera pe bioportal.ro, la prețuri chiar foarte bune.

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu