duminică, 27 martie 2016

Cum mi-aș redecora casa

Când vine vorba de decorarea locuinței, tendințele decorative s-au cam schimbat față de cele de acum câțiva ani. Îmi aduc aminte de vremurile când eram ceva mai micuță și mergeam în vizită pe la rude și fiecare își avea casa decorată și dichisită în felul său. Un detaliu însă care mi-a rămas în cap este acela că, în 90 % din cazuri, pe pereți se găsea lipit tapet. ”E ușor de curățat” mi se explica de fiecare dată. Acum, după cum am spus și mai sus, lucrurile parcă s-au mai schimbat nițel și pe internet dacă vei căuta, vei găsi o grămadă de soluții interesante de personalizare a locuinței. Câteva stikere decorative sau, mai bine zis, stickere de perte, pot face diferența într-un mare fel între o locuință cu personalitate și una care este aranjată cu puțin... mai puțin chef.

Am găsit niște stickere decorative de perete de pe homex.ro foarte, foarte drăguțe, care se potrivesc mai multor tipuri de locuință. Poți pune astfel de stickere de perete și în bucătărie, și în baie și pe hol. Cu alte cuvinte, peste tot, cu singura menține ca acestea să reflecte bunul gust și personalitatea proprietarului.


Unele dintre ele creează un efect 3D foarte tare, astfel încât ai senzația că acolo, de exemplu, e un raft cu diverse chestii pe el. E interesant să te poți juca nițel cu astfel de stickere decorative astfel încât cei care vin în vizită la tine să fie cuceriți definitiv de spiritul tău de designer decorativ. Prețurile sunt micuțe, astfel că dacă te-ai apucat să îți regândești personalitatea locuinței, nu prea ai de ce să îți faci griji din punct de vedere al bănuților.


Vorbeam cu Andrei în timp ce ne uitam pe site și ne imaginam cum o să arate casa noastră în viitor, după ce vom lăsa micuța noastră garsonieră în urmă. Și astfel, dacă ne-am fi pus pe treabă cu vreo 10 ani înainte de anii 90, ne-am fi pus tapet pe toți pereții, dar acum o să ne folosim de stickere de perete pentru a crea astfel colțuri creative menite să ne binedispună de fiecare dată când închidem în urma noastră ușa de la intrare. Ca acasă, zic.


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu