vineri, 25 martie 2016

Bratarile Imperi - de la poveste la rafinament

Daca in ultimii ani rar am purtat bijuterii, acum simt ca le iubesc din ce in ce mai mult si as vrea sa am cat mai multe modele. Momentan, preferatele mele sunt cerceii si bratarile. Odata cu varsta (daca la 21 de ani pot considera astfel), am inceput sa apreciez mai mult bijuteriile de calitate, chiar pretioase. Dar nu orice fel de bijuterii pretioase, ci cele care spun o poveste. Iubesc sa imi personalizez accesoriile sau sa imi aleg o piesa ce imi transmite o emotie sau ma duce cu gandul la o amintire. Descoperind bratarile Imperi, exact aceasta a fost prima mea impresie.

Pe site-ul www.imperi.ro am gasit multe modele de bratari pretioase, care mai de care mai interesante. Si pentru femei, dar si pentru barbati, aceste bratari cadou vor fi cu siguranta apreciate cu orice ocazie. Au un design elegant, simplu, dar totusi exprima atat de mult rafinament, ca vad aceste bratari dand un alt aer chiar si celei mai banale tinute de birou, asa cum este rochia simpla neagra. 

Din multitudinea de modele de bratari argint sau aur, mi-am oprit privirea asupra unei bratari cu detalii tare frumoase. Frunza placata cu aur este tare feminina si delicata. Margelele bratarii pe care am pus eu ochii sunt onyx, iar detaliile pretioase sunt placate cu aur 24k. Margelele sunt insirate pe elastic, ceea ce le face usor de purtat si se potrivesc indiferent de grosimea mainii.


Brandul Imperi este nou pe piata, din 2015, dar avand in vedere treaba pe care o fac eu sunt convinsa ca vor avea un mare succes in viitorul apropiat. Bratarile Imperi ajung acasa in perfecta siguranta prin curier GLS. Transportul costa 15 lei, dar pentru comenzile peste 150 lei este gratuit. Imi place mult ca fiecare bratara vine ambalata intr-o cutie eleganta, aspect extrem de important mai ales daca vreti sa oferiti bratara in dar unei persoane dragi.

Va provoc si pe voi sa intrati pe site-ul Imperi si sa va alegeti bratara preferata! :)

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu