joi, 18 februarie 2016

Zâmbetul la control!

Nu mai este un secret pentru nimeni că internetul este principala sursă de informare. Lăsând la o parte factorul de divertisment al mediului online, oricând avem de căutat o informație, de găsit un local bun sau diverse păreri despre o anumită zonă de vacanță, apelăm la prietenul nostru, Google. Acum este considerată un prim pas spre eșec decizia de a nu-ți promova afacerea și în online. Foarte mulți clienți descoperă serviciile de care au nevoie căutându-le pe internet după anumite cuvinte cheie: „stomatologie sector 6”, „salon cosmetică Craiova”, „spălătorie auto Iași” etc. 

① Un site fără promovare în online este un site cu mai puțini clienți în offline



Un business care are un site de promovare profesional va avea mai mulți clienți decât unul care nu există în online. Și spun asta din proprie experiență, pentru că anul trecut am fost și eu în situația în care trebuia să găsesc un dentist bun. Nimic complicat, am scăpat până la 21 de ani de orice extracție dentară (exceptând dinții de lapte) sau carie dureroasă, aveam nevoie doar de o plombă simplă. Și am căutat pe internet în lung și în lat o stomatologie din Craiova care să îmi inspire încredere, că la final am renunțat și am început să îmi rog toți prietenii să îmi spună unde merg ei. Apoi m-am trezit cu o mulțime de variante, iar alegerea uneia a fost și mai dificilă, pentru că nu puteam să văd cu ochii mei cum este acel cabinet. 

Pentru mine contează enorm cum arată stomatologia, vreau să văd cum este amenajată, să știu dinainte care sunt prețurile și, dacă nu cer prea mult, să văd și echipa. Într-un final am făcut o alegere și mi-am rezolvat problema. Dar, pentru că în curând mă voi muta în București, mi-am făcut o promisiune că nu voi mai merge niciodată fără să știu dinainte unde merg și câți bani trebuie să plătesc pentru serviciile primite.



② Clinica Dental Praxis: exemplu de AȘA DA și în online

Pentru că apreciez un lucru bine făcut atunci când îl văd, vreau să vă ofer azi un exemplu de „așa da!”. Clinica Dental Praxis m-a surprins plăcut prin design-ul profesional al site-ului de prezentare. Când navighez pe site-ul www.clinica-dentalpraxis.ro, simt că mi se răspunde la orice întrebare. Pot să văd echipa formată din medici stomatologi, asistenți medicali, dar și persoanele care au rol administrativ. Fotografiile personalului sunt de o calitate foarte bună, iar totul pare primitor și profesional. Fotografii grăitoare găsim și în galerie, unde putem vedea cum arată clinica atât la exterior, cât și la interior.

Pe site există suport online pentru a lămuri orice neclaritate, adresa este expusă clar, inclusiv în Google Maps, iar programul de lucru și numerele de telefon stau oricui la dispoziție. O foarte bună tehnică de promovare este categoria „Media”, unde fiecare poate să vadă aparițiile în presă ale clinicii.  Urmărind reportajele video, eu, un potențial client, pot să văd cum arată în interior cabinetul și cum este personalul. 


Partea pe care eu o apreciez cel mai mult este împărțirea tratamentelor în diferite subcategorii: ortodenție, profilaxie, carii, estetică, restaurări, implant, chirurgie, parodontologie, stomatologie copii, anestezie și estetică facială. Cu un simplu click pe fiecare categorie, ajungem la un articol complex care expune clar ce înseamnă problema respectivă și ce tratament presupune. 

Bineînțeles că pe site există categoria „tarife”, care trebuie adusă la cunoștința clientului dinainte. Astfel, îmi este foarte ușor să văd cât costă o consultație primară, o obturație, un detartraj, o albire profesională etc. În plus, pe site sunt actualizate mereu ofertele, care nu sunt de neglijat. Dacă putem să economisim bănuți, de ce să nu o facem?


Testimonialele sunt foarte importante pentru mine, ca viitor client, asta pentru că mă ajută să îmi dau seama ce păreri au oamenii care au mers la această clinică. Mereu citesc opinii despre personal, despre modul de lucru și îmi place să descopăr experiențele altor persoane în această situație.

③ De ce aș merge eu la Clinica Dental Praxis?

Toate motivele enumerate mai sus îmi oferă garanția că această clinică este una profesionistă, după ultimele standarde, cu stomatologi pregătiți și experimentați, care să rezolve orice problemă, oricât de complicată ar fi. Îmi place transparența, așa că în mod cert aș alege clinica Dental Praxis când mă voi muta în București. Pe lista mea de to do se numără o igienizare completă (detartraj, periaj și air-flow, ambele arcade),  dar și o gutieră care să îmi protejeze dinții în timpul somnului. Dintotdeauna mi-am scrâșnit dinții noaptea și știu că în acest fel pot să am de suferit mai târziu, așa că o gutieră special făcută pentru dantura mea este programată în viitorul apropiat.


Vă recomand să fiți informați, să căutați înainte păreri despre serviciile pe care urmează să le plătiți și nu veți avea parte de dezamăgiri. Chiar dacă nu aveți nevoie de proceduri complicate, este important să mergem regulat la dentist pentru tehnici de profilaxie dentară, prevenind astfel cariile sau alte probleme. 

Zâmbetul la control: voi când ați fost ultima dată la dentist? 
Aștept cu mare drag comentariile voastre! 

Related Articles

14 comentarii:

  1. Sincer să fiu, îmi e puțin teamă de dentiști, dar până la urmă cui nu îi este? Ultima oară am fost anul trecut la dentist și sper să nu mai am nevoie vreodată sau prea curând. Cu toate astea, trebuie să remarc din pozele și spusele tale, faptul că dacă va mai trebui sa merg totuși la dentist, clinica recomandată de tine ar fi aleasa. pare friendly și echipată foarte PRO. Tnx de recomandare. :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, cred că toți avem o oarecare frică de dentist. Dar o clinică aleasă bine ne poate ajuta să trecem peste orice problemă. Multă sănătate! :)

      Ștergere
  2. un articol foarte bine detaliat,mai ales cand vine vorba de stomatologie..din fericire nu am avut probleme,dar e bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că te-am ajutat. Sper ca nici de acum înainte să nu ai probleme cu dantura! :)

      Ștergere
  3. :) Păcat că nu ai pus un selfie cu zâmbetul tău.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte documentat articolul, chiar cautam un stomatolog unde sa imi pun o plomba. O sa pun bookmark la adresa clinicii! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur din suflet că am fost de ajutor cu acest articol! :)

      Ștergere
  5. Dupa cum arata clinica si eu as merge cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevărat, totul arată foarte bine și profesional! Oricine are încredere într-o clinică cu un aspect plăcut. :)

      Ștergere
  6. A trecut ceva timp, interesant :) deși sau în sectorul 5 cred ca pe viitor voi face o vizita clinicii. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte important să avem grijă de dinții noștri, deci o vizită la dentist se impune măcar o dată la un an! Sper că îi vei de o șansă clinicii Dental Praxis! :)

      Ștergere
  7. Foarte interesant articolul tau. Cred ca voi merge pe mana ta si le voi acorda incredere celor de la Dental Praxis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur din suflet să aud comentariul tău, Mircea! Sănătate multă! :)

      Ștergere