vineri, 19 februarie 2016

Cum am găsit cadoul perfect pentru ziua mamei

Se fac patru ani de când am plecat de acasă. Patru ani de locuit singură, de plătit chirie, de făcut cumpărăturile pe fugă într-o vineri seară și de vorbit cinci minute pe zi acasă. Când am plecat, mamei i s-a rupt sufletul, dar știa că e pentru binele meu. Nu aveam unde să îmi găsesc un serviciu bun în orășelul mic în care copilărisem. În acești patru ani am reușit să avansez în compania în care lucrez și să am lângă mine bărbatul care mă face fericită. Apăsarea mea cea mai mare este că în patru ani am ajuns de maximum zece ori acasă. Iar în curând este ziua mamei, așa că am nevoie de un cadou care să o impresioneze cu adevărat.

Am ajuns la birou puțin abătută și Andra, colega mea și prietenă foarte bună, m-a observat de îndată:

- Ce ai pățit? Nu îmi spune că iar ai vreo indigestie. Sau poate s-a închis salonul ăla la care mergi săptămânal ba la mani-pedi, ba la coafor...

- Las-o baltă, Andra. Nu am chef de glume. E ziua mamei săptămâna viitoare și nu pot să ajung acasă. Nici nu știu ce să fac, ar trebui să îi cumpăr ceva și să trimit la Poștă. Dar nici nu știu ce să iau, nici dacă ar ajunge... sunt praf!

- Cadou zici? Ce zici de un buchet de flori? Poți comanda flori de la o florărie online! Asta am ales eu acum câteva luni pentru aniversarea părinților mei și, crede-mă, a fost de mare efect!

- Ah, îmi amintesc când mi-ai spus cât de mult s-au bucurat! Nu prea știu ce și cum, deci mă poți ajuta?

- Sigur! Hai să intrăm întâi pe site la florăria online Flori de Lux. Tastează tu: www.floridelux.ro.


- Dar arată chiar foarte bine! Ușor de navigat.

- Da, da, eu ți-am zis! Hai să vedem ce categorie te interesează. Ce vrei tu, un buchet de flori, coșuri cu flori? Sau uite, categoria inimi flori! Vai ce minunății!

- Asta este, de o astfel de inimă am nevoie! Și prețurile sunt chiar accesibile, mama merită ce e mai frumos! Am găsit coșul care îmi place: cel cu orhidee exotice. Mamei îi plac orhideele la nebunie, așa că acesta sigur o va da gata. Ah, uite, pot atașa și o felicitare. Hai să selectăm județul și data de livrare ca să vedem transportul.


- Transportul este gratuit! În provincie ajunge curierul în 24h, iar în București în două ore. Deci poți programa de acum livrarea, dar poți și să aștepți până săptămâna viitoare. Poți să trimiți florile și anonim, dar nu este cazul. Ce îmi place mie la nebunie este posibilitatea de a-ți primi banii înapoi dacă nu ești mulțumită. Dar îți spun eu din experiență că nu se va întâmpla. Plătești cu cardul și scapi de orice grijă.

- Și doar atât, această inimă din flori? Mă gândesc să mai adaug ceva pe lângă din categoria cadouri. Ce zici de un set cadou de cosmetice? Mama e o femeie ce pune foarte mare accent pe îngrijire și feminitate. Cred că e o idee foarte bună, ce zici?

- Clar! Eu l-aș alege pe acesta Mon Cheri, ce conține șase produse naturale.


- Să știi că și mie mi-a atras atenția, să îl adăugăm în coș! Sunt fascinată de toate lucrurile de pe site, parcă mi-aș trimite și mie un cadou așa. Fii atentă câte modele de flori! Când mă mărit tot aici o să apelez! Rezolvi totul cu o singură comandă pe internet, e super simplu. Buchetul de mireasă, lumânările de nuntă, cocardele... cât de frumoase sunt toate!

- Florăria Flori De Lux este fără îndoială caracterizată de varietate. Poți găsi orice dorești, oricât de excentrică ai fi. De exemplu, un buchet de mireasă din trandafiri negri. În orice caz, dacă ai nevoie de ajutor poți mereu să beneficiezi de asistență gratuită. Ce facem, te-ai hotărât?

- Clar da! Sunt 100% sigură că mama va fi încântată. E un cadou inedit, îl va aprecia cu siguranță.

Am plecat după opt ore de muncă mândră că reușisem să găsesc un cadou care să exprime cu adevărat cât de mult îmi lipsește mama. Trebuie să văd cum reușesc să ajung acasă măcar de Paști...

P.S. Observă expresiile marcate cu bold și vei vedea de ce recomand florăria Flori De Lux!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu