marți, 16 februarie 2016

6 avantaje ale aparatelor de aer condiționat Climatico

Când m-am mutat prima oară de la casă la bloc, într-o vară toropitoare ce te făcea să vezi dune de nisip în fața ochilor, am știut că nu e chip să stai într-o cutie de chibrituri fără ajutor. Dar cheltuielile au fost altele atunci și am tot amânat să cumpăr un aparat de aer condiționat vreme de... cinci ani. Ba că trebuie un aspirator nou, ba că nu ar strica un robot de bucătărie, ba că e timpul să ne luăm un alt pat, cu tot cu salteaua nancy-fancy. Anul acesta însă nu mă mai las de pe o zi pe alta și asta pentru că, nu știu vouă, dar mie mi se pare că verile sunt mai călduroase de la an la an.


Așa că mi-am luat azi cafeaua cu lapte, niște biscuiți cu ovăz și am început să cutreier în lung și în lat site-ul www.climatico.ro. De ce Climatico? Asta pentru că am descoperit la acest magazin online 6 avantaje la care eu țin foarte mult și care fac diferența față de alte site-uri. Sunt acele lucruri pe care orice cumpărător de tip rațional trebuie să pună accent, pentru a analiza, compara și alege produsul cu cel mai bun raport calitate/preț/eficacitate/garanție. Așadar, să aflăm de ce cumpărăm aer condiționat de pe Climatico!

1.Prețuri atractive. De ce să ne ascundem după deget: banii contează. Iar dacă pot să îmi cumpăr aparatul de aer condiționat cu câteva sute de lei mai ieftin, atunci în mod clar o voi face. Pe Climatico.ro prețul cel mai mic al unui aparat este de 1.679 lei, un preț foarte bun pentru un sistem de calitate, clasa energetică A+. 


2.Diversitate. Pentru că sunt femeie și pentru că îmi place să fac cumpărături, iubesc să văd în magazinul ales cât mai multe produse, pentru a putea face cea mai bună alegere. Climatico este expert când vine vorba de diversitate, asta pentru că putem găsi aici aparate de aer condiționat pentru uzul rezidențial, multi-split, comercial, VRV-VRF, dar și multe accesorii necesare montării sau funcționării aparatelor. 

Este imposibil să nu găsești aici aparatul dorit, mai ales când sunt o mulțime de producători disponibili (Fujitsu, LG, Panasonic, Whirlpool, Samsung, Hyundai etc.). Poți alege clasa energetică dorită, culoarea, precum și tipul de unitate sau de compresor. Totul pentru a putea spune la final: Ăsta este aparatul de aer condiționat pe care îl vreau! Nu trebuie însă să uităm de faptul că site-ul Climaticul este raiul și în ceea ce privește alte aparate, precum: boilere, sisteme solare, centrale termice, combustibil, aparate de încălzire electrică, ventilatoare și alte accesorii.





3.Calitate. De-a lungul timpului m-am lămurit că lucrul de calitate este alegerea cea mai bună. Am cumpărat de atât de multe ori un produs ieftin, ca apoi să se strice și să cheltui și mai mulți bani, încât acum prefer să strâng bani și să investesc într-un produs care îmi oferă o durabilitate mare și o eficiență ridicată. Produsele de pe Climatico au o calitate înaltă și te ajută să ai în propriul cămin aparate de la nr. 1 mondial, care te vor ține o viață.

4.Garanție lungă. Pentru mine este foarte important ca electrocasnicele să aibă o garanție cât mai îndelungată. În acest fel, în cazul în care produsul se strică, îl pot repara fără mari cheltuieli. Climatico oferă garanții pentru produsele de pe site și, în plus, există posibilitatea ca aceasta să fie preungită cu unul sau doi ani. Garanția Plus poate fi adăugată produsului contra-cost, dar este o investiție pentru siguranță, care va fi foarte apreciată ulterior.







5.Plată ușor și rapid de făcut. Eu sunt omul cardurilor. Plătesc cu cardul oriunde, oricând, chiar dacă merg la farmacie, la magazin sau fac cumpărături online. Tocmai de aceea mă bucur teribil când văd că un magazin oferă acest serviciu. Climatico este magazinul care permite multiple variante de plată:


6.Posibilitatea de montaj acreditat. Slavă cerului că există o astfel de variantă! Chiar dacă vorbim despre montaj aer condiționat plătit suplimentar, aș prefera oricând ca adevărați profesioniști sa vină și să îmi monteze aparatul de aer condiționat. Asta pentru că în acest fel am garanția că totul este în regulă, aparatul este montat corespunzător și nu voi avea nicio surpriză neplăcută ulterior. Chiar nu îmi doresc un montaj făcut de vreun unchi „priceput”, asemeni celor de mai jos:


Așadar, mă declar foarte încântată să descopăr aceste promoții aer condiționat foarte prietenoase cu buzunarul meu, dar și avantajele pe care le oferă produsele de pe Climatico.ro. Eu continui să îmi beau cafeaua și să navighez pe site, sunt o balanță ce are nevoie de mult timp pentru a lua o decizie! 

Voi ce părere aveți despre aparatele de aer condiționat de pe Climatico? 
Aveți un astfel de aparat acasă?


P.S. Pe site-ul www.climatico.ro puteți descoperi secțiunea „carieră”, unde puteți vedea ce job-uri sunt disponibile și puteți aplica pentru un interviu. Mult succes!

Related Articles

4 comentarii:

  1. Haha ce funny e ultima poza! :)))) Si noi zicem de ceva vreme ca ne trebuie un aer conditionat, dar am tot amanat. Anul asta cred ca se intampla „minunea”, daca sunt caldurile de anul trecut sigur nu vom rezista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, foarte mulți merg pe criteriul „Lasă că montăm noi, nu avem nevoie de specialiști!” și uite unde se ajunge! Doamne ferește de accidente grave.

      E clar, anul acesta bem un suc împreună la aer proaspăt acasă la mine sau la tine! Te pup!

      Ștergere
  2. Uite că și eu fac parte din micul procent care nu are încă aer condiționat. 99% voi remedia situația anul ăsta, iar articolul tău îl iau ca pe un semn că trebuie să fac chestia asta. Foarte tare și site-ul pe care-l recomanzi. Cred că le devin Client :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Devenim amandoi clienti! :D Multa bafta la alegerea celei mai bune variante!

      Ștergere