joi, 28 ianuarie 2016

Spatele meu imi cere un nou scaun de birou

Petrec aproximativ opt ore pe zi la birou, pe scaun. Da, stiu, o sa incepeti sa spuneti ca nu e bine si ca imi distrug spatele, dar asta este adevarul. Incerc totusi sa fac unele pauze (si prin pauze ma refer ca iau laptop-ul in pat), fac sport, dar cea mai mare problema este ca nu am un scaun bun pentru ceea ce imi trebuie mie. Adica un scaun de birou care sa fie in acelasi timp si scaune de relaxare, pentru ca altfel o sa ajung o cocosata la 30 de ani. Viata e trista. Si uite asa am inceput sa caut pe internet si in magazinele de mobila scaune de birou care sa raspunda cerintelor mele. Am dat peste scaune de birou ergonomice la Importator Scaune.ro si ma declar multumita de rezultate (da click pe scrisul rosu casa vezi mai multe modele, stiu ca esti curios). M-am oprit la doua modele de scaune de birou, cele pe care le puteti vedea mai jos:



Ambele scaune de birou sunt ergonomice si au o calitate superioara, pentru sustinerea spatelui si a fundului. Fara dureri si disconfort in timpul muncii. Un scaun de birou, din punctul meu de vedere, trebuie sa aiba si un design deosebit, asa cum au cele alese de mine mai sus. Asta pentru ca este necesar ca scaunul sa se asorteze cu restul camerei si cu mobila din casa. Si, pentru ca nu imi plac in general piesele negre, am ales doua scaune in culori vii, care aduc un plus de prospetime in orice birou.

Dincolo de aceste scaune gasite, nu trebuie sa uitam nici de categoria de scaune de relaxare de pe Importatorscaune.ro. De altfel, aici gasim si scaune de bar, de bucatarie sau de masaj. Sunt o multime de modele interesante, dar m-am oprit la unul singur:


Acest model mi se pare tare interesant si elegant, perfect pentru cateva momente de relaxare prin lectura sau ascultat de muzica. Pana la urma, fiecare casa trebuie sa aiba scaune care se potrivesc design-ului ei, dar care sa aiba o calitate superioara si sa ofere protectiei corpului nostru. Voi puneti pret pe scaunul de birou folosit?

Related Articles

Un comentariu:

  1. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    RăspundețiȘtergere