luni, 18 ianuarie 2016

La o ceasca de ceai

Oricine ma cunoaste stie ca sunt o foarte mare bautoare de ceaiuri. Nu trece zi fara sa beau macar o cana sau doua. Cateodata, imi prepar un ibric intreg si vreme de cateva ore il savurez in loc de apa. Am aceasta obisnuinita de vreo doi ani, cand a trebuit sa beau ceai cu scop medicinal. Atunci mi se parea foarte amar, imposibil de consumat, dar acum beau fara nicio problema ceaiul neindulcit. Preferatele mele sunt ceaiurile de plante, nu de fructe, pe care le gasesc acrisoare si deloc pe gustul meu. De cand am aflat ce beneficii are ceaiul asupra imunitatii, dar si asupra siluetei, am inceput sa caut cel mai bun ceai negru. Am fost sigura ca imi va placea si ca imi va face bine sanatatii. Si nu m-am inselat deloc. 


Beau ceai negru, dar si ceai verde de foarte multa vreme si ma simt foarte bine. Sunt zile cand renunt definitiv la cafea si prefer o ceasca mare de ceai, care simt ca imi da energie si motivatie pentru o noua zi de munca. Sunt inca in cautare pentru a gasi cel mai bun ceai verde, care sa ma ajute sa am o digestie echilibrata si o stare de bine. Ceaiul verde este o minune pentru fiecare dintre noi, mai ales pentru femei, pentru ca accelereaza arderile si ne ajuta sa ne pastram silueta. Unde mai pui ca acesta tine sub control colesterolul, mareste productivitatea, inlatura durerile de cap si, datorita efectului sau antioxidant, previne imbatranirea prematura. V-am convins ca ceaiul verde este o minune pentru organism?

Daca nu stiti de unde sa cumparati acest ceai, va recomand Arta Ceaiului. Este un magazin tare drag mie, unde puteti gasi o multime de sortimente de ceaiuri (de la Ceaiul de Rooibos, de mere, de acai, pana la ceaiul de goji sau de piersica) la preturi foarte bune. Tot aici am descoperit si o multime de accesorii dragute, perfecte pentru a fi personaje principale la bautul unui ceai cu prietenii. Printre zecile de ceainice de pe Arta Ceaiului, l-am descoperit si pe cel de mai jos. Nu-i asa ca este cu adevarat special? Fiind pictat manual cu aur, la un pret foarte bun, acesta este un cadou absolut minunat.


Voi sunteti bautori de ceai?

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu