joi, 14 ianuarie 2016

Dwyn.ro în Profitshare sau 2parale? Joacă de copii!

Alexia și mami, o dimineață oarecare:

-Mami, mami, vino să ne jucăm cu păpușile! Uite, tu o ții pe Izabela, eu pe Maia. Ne jucăm ca la magazin, eu sunt clint și tu vânzătoare. Să începem, vrei?
-Sigur, iubito, o secundă. Mami trebuie doar să termine de scris acest articol pentru blog. Este chiar vorba despre un magazin, doar că unul pe internet, online. Se numește Dwyn.ro.
-Cum adică, mami?
-Adică Maia nu trebuie să mai vină acum la Izabela și să îi ceară un produs. Maia stă acasă, intră pe internet, alege ce îi place, comandă și îi vine totul la ușă. Așa are mai mult timp să se joace cu fetița ei, dacă are și ea una!
-Maia nu are copii. Dar curând o să se căsătorească cu Richard. Adică, e singurul bărbat pe care îl am la păpuși, deci poate se va căsători cu Izabela. Oricum, mami, de ce trebuie să scrii despre acest magazin?
-Cum altfel să îi cumpăr frumoasei mele cele mai noi jucării? Tati merge la muncă, dar mami momentan nu poate să te lase singurică, scumpa mea. Nu prea știu cum să-ți explic, dar când mami scrie despre acest magazin și folosește niște unelte magice, are șansa să câștige bani. Iar banii, știm și noi, tot pentru Alexia ajung!
-Nu înțeleg, mami, de ce ți-ar da cineva bani pentru că scrii despre ei. Adică, tu ești scriitoreasă?
-Da, da, scriitoreasă! Când îți agăți tu rochițele sunt cusătoreasă, iar când vii cu noroi pe ghetuțe în casă sunt curățătoreasă! Hai să îți explic mai bine procesul de promovare Dwyn.ro în Profitshare sau Dwyn.ro în 2parale. Am o idee. Să ne așezăm pe covor și să începem să ne jucăm. Adu aici toate păpușile, mami vrea să explice ceva!


Alexia trage pe covor o plasă cu vârf plină de jucării. Cu mânuțele ei mici reușește să răstoarne sacoșa. Pe podea sunt acum păpuși îmbrăcate sclipitor, ursuleți de plus, mărgele, creioane de colorat și multe alte nebunii. Unele păpuși nu erau prea încântate de avalanșă, drept pentru care, pe drum, își mai pierduseră o mână, un picior sau li se încâlcise părul. Unora le căzuse capul, dar Alexia le montează rapid. Acum așteaptă să vadă ce plan are mami de joacă și care e treaba cu magazinul ăla pe care comanzi de pe canapea și îți vin produsele la ușă.
-Așa, uite cum facem. Vreau să le păstrăm aici pe Izabela și pe Maia. Izabela este magazinul de care ți-am vorbit, Dwyn.ro. Este proprietăreasă. Are un magazin mare, mare, unde oricine poate găsi de la laptop-uri, tablete, televizoare, mașini de spălat, frigidere, până la ondulatoare de păr, periuțe de dinți electrice și chiar... jucării!
-Jucării, mami? Ce fel de jucării? Îmi iei jucării , te rog?
-Bineînețeles că îți ia mami jucării, dar acum vorbim despre acest magazin. Maia este clientul. Maia are nevoie de mai multe produse, așa că intră pe internet să le caute. Îi trebuie, să zicem, o mașină de pâine și un ondulator de păr. Firește, Maia încă are timp să fie cochetăreasă, ea nu are copii. Dar înainte să meargă direct la Izabel, la magazin, ea trece puțin pe la mami. Noi două suntem prietene, ea mă întreabă ce îi recomand, iar eu îi ofer ajutorul meu. Pentru că Maia are nevoie de cât mai multe informații despre produsele dorite, ajunge pe blogul lu' mami. Mami a scris aici despre multe produse, astfel că Maia vede un ondulator care i s-ar potrivi. Mami o ghidează pe Maia și ea ajunge pe Dwyn.ro, magazinul Izabelei. Vede aici un preț bun la ondulator, dar găsește și o mulțime de mașini de pâine. Doar portofoliul Dwyn.ro include peste 20.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium, așa că are de unde alege.


-Mă bucur, mami, că Maia trece mai întâi pe la tine. E bine să ai prietene, știi? Eu la grădi mă înțeleg cel mai bine cu Emilia, ea are părul lung și blond. Mereu mă lasă să mă joc cu jucăriile ei. 
-Foarte bine! Dar știi care este cel mai mare avantaj când Maia trece întâi pe la mami și abia apoi se duce la magazin? Că mami primește bani pentru asta!
-Ca să-mi iei mie jucării?
-Și pentru jucării, și pentru hăinuțe, și pentru mâncărică. Pentru că mami a ajutat-o pe Maia, ea primește 2% la toată gama de produse. În plus, mami poate să câștige bani sau vouchere pe Dwyn dacă reușește să aibă cât mai mulți prieteni pe care să îi ajute.
-Și cum faci mami să ai mai mulți prieteni? Eu când vreau să mă împrietenesc cu cineva la grădi îi dau din desertul făcut de tine. Tuturor le plac negresele tale!
-Mami reușește să strângă cât mai mulți prieteni prin intermediul blogului. Scrie cât mai multe lucruri utile, amuzante, interesante, iar oamenii o citesc și încep să o placă. Așa îi rămân prieteni, intră mereu pe blog și, când au nevoie să cumpere ceva de pe Dwyn.ro, mami primește recompensa prieteniei.
-Pare super să fii scriitoreasă! Și eu vreau să fiu scriitoreasă când voi fi mare. Mă vei ajuta și pe mine să am prieteni și să primesc bani pentur jucării atunci?
-Sigur că da, scumpo, la 20 de ani vei avea o cameră întreagă plină de jucării! Îi vei da și lu' mami și tati câte una, nu?
-Doar una, dar pe lună.

Perfect. Am crescut o generoasă. Măcar are spirit antreprenor.

Related Articles

4 comentarii:

  1. Nu stiam ca se pot face bani prin afiliere, am aflat acum prima oara. Foarte interesant, voi citi mai multe.

    RăspundețiȘtergere