marți, 26 ianuarie 2016

Cum să ai un corp de vedetă

Eu nu am fost niciodată fana ideii de operație estetică, dar asta nu înseamnă că toată lumea este ca mine. Ba din contră. Se pare că vedetele dau tonul la tot felul de astfel de corecturi ale trupului sau, mai bine zis, dau tonul la remodelare corporală. Dacă te-ai întrebat vreodată cât costă o liposucție la clinica Zetta, poți să dai click pe pe textul roșu și o să afli. Asta așa, ca să știi pentru tine, în caz că te bate gândul pe viitor să apelezi la această metodă. De asemenea, poți să vezi după ce intri pe site cam ce înseamnă și o liposucție abdominală. Yeap, există.



Ideea e că dacă tot te dai pe mâna doctorilor pentru a te remodela, trebuie să ai garanția că oamenii ăia știu să își facă treaba, iar cei de la clinica Zetta au review-uri ok.  Medicii de acolo sunt pregătiți foarte bine și vă stau la dispoziție ori de câte ori aveți nevoie. So, thumbs up there!

Și ca să sar așa un pic pe un alt palier de remodelare corporală, trebuie să știi că existe metode și dacă vrei un fund perfect. Evident, dacă ar fi să mă întrebi pe mine, ți-aș spune că sportul rămâne baza. A, și un stil de viață sănătos, însă dacă vrei să tinzi spre o perfecțiune ceva mai rapid de atins, s-ar putea să rezonezi cu astfel de procedee. Și, ca să fiu acum și un pic ”modestă”, mă bucur că sportul și un stil de viață 88% sănătos mă țin departe de ideea că aș avea nevoie vreodată de o liposucție abdominală sau de niște fese mai simpatice. Am fese simpatice acum și nu le-aș schimba pentru nimic în lume.

Cu astea fiind zise, să știi că există soluții pentru orice în lumea asta, mai ales că trăim niște timpuri în care totul chiar capătă o nouă direcție. Dacă nu te simți în regulă nici cu sportul, nici cu metodele menționate mai sus, poți în orice clipă să faci altceva. De exemplu, învață să cânți la pian, iar atunci vei fi happy că fesele tale stau cu folos pe un scaun.



Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu