miercuri, 20 ianuarie 2016

Cum mobilăm cu cap

Când vine vorba de aniversări, trebuie să spun că devin puțin nervoasă. Fie că trebuie să aranjez eu petrecerea, fie că sunt invitată, mereu mă panichez. Pe de o parte, pentru că am emoțiile de a greși în pregătirea evenimentului și, pe de altă parcă, mă tem că voi da greș cu cadoul ales. Până acum îmi place să cred că am făcut cadouri utile, potrivite, iar persoana care le-a primit le-a apreciat și folosit ulterior. A trecut ceva vreme de când am dat o petrecere la mine acasă și asta pentru că, între timp, grupul meu de prieteni s-a mărit, iar casa mea... a rămas la fel. E destul de greu să inviți zece-douăzeci de persoane la tine când nu ai scaune pentru toată lumea. Dar, de curând am găsit un colţar extensibil aşa cum îmi place mie aici și prevăd că aici se vor duce economiile mele. 


Mereu mi-am dorit un colțar extensibil pentru casă sau măcar câteva canapele care să se poate transforma instant în pat. Cu astfel de canapele nu poți da greș când ai oaspeți, dar nu ai suficiente paturi. Pentru mine aceasta este mereu o problemă, așa că m-am uitat şi la canapele şi fotolii pe Acaju. Site-ul este foarte interesant și chiar vă sfătuiesc să aruncați și voi un ochi. Mai ales că luna februarie va fi plină de promoții, cadouri și concursuri pe Acaju.ro. De ce? Ei bine, site-ul împlinește 10 ani de activitate fructuoasă, în care au bucurat peste 30.000 de familii cu mobilă de calitate. Aici puteți găsi o mulțime de modele de canapele, colțare, paturi, set-uri de mobilă pentru living etc. Apropo, o colecție nouă de mobilă tapițată sigur vă va încânta privirea: canapele, colțare și fotolii, toate de o calitate premium, la o simplă căutare pe site ”scandinavian style”.

Eu cred că merită să investim în mobilă de calitate, mai ales că o astfel de achiziție se face o dată pentru o perioadă foarte lungă de timp. Chiar dacă scoatem ceva mai mulți bani din buzunar, este bine să alegem de la început mobila care ne place cu adevărat și să nu facem compromisuri.


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu