marți, 22 decembrie 2015

Vreau acasa... la casa!

Zilele trecute vorbeam cu prietenul meu despre casuta la care visam de multa vreme. Si nu ca asta ar fi o noutate, pentru ca mai mereu discutam despre acest subiect, dar acum, odata cu venirea sarbatorilor, parca mai tare ne dorim propriul cuibusor. Asta pentru ca altfel astepti Craciunul in fata unui brad in sufragerie, intr-o casa calduroasa, cu o cana de vin fiert in mana, decat intr-un apartament sufocant. Si discutand ba de una, ba de alta, am deschis si subiectul legat de amenajarea curtii si a gradinii. Daca despre casa am vorbit mult, la capitorul "curte si gradina" stam ceva mai prost. Asta pentru ca nu ne-am hotarat exact daca vrem copaci, daca vom planta legume pentru consumul propriu sau daca vom umple curtea cu flori (ideea mea, bineinteles). Un lucru e cert: neaparat vrem pavele in culori cat mai variate. Asta pentru ca am vazut recent pe internet cateva fotografii cu curti amenajate superb, cu pavaje care mai de care mai minunate. Am cautat preturile la cateva modele de pavele si am ramas placut surprinsa: se pare ca nu e chiar atat de costisitor sa iti amenajezei in acest fel curtea. Apropo, daca te intereseaza si pe tine, vezi aici preturile pentru toate modelele de pavele.


In acest fel am ajuns la site-ul pavconsult.ro si ne-am dat seama, din cauza varietatii modelelor de pavaje, ca nu e chiar asa usor sa faci o alegere. Daca nu ma crezi, arunca o privire la gama de pavele si o sa vezi ca am dreptate. Sunt o multime de culori si design-uri, astfel ca decizia este tare grea. Pentru ca, pana la urma, este o decizie importanta, pentru ca nu schimbam pavajul curtii in fiecare zi.  Sa fie gri, galben, rosu, cafeniu, maro, negru, verde sau albastru? Ce forma sa aiba? Dar ce facem cu bordurile? 

Greu domne, greu. In ritmul asta, chiar si cand o sa avem banii de casuta, parca vad ca va dura vreo 5 ani pana ce ne vom hotari exact ce mobila sa luam, cum sa amenajam curtea, cum sa vopsim dormitoarele etc. Si aici poate conteaza si ca iubitul meu e balanta, deci e un nehotarat prin definitie. Cert este ca vom avea casuta noastra, suntem 100% siguri de asta si abia asteptam sarbatorile petrecute acasa!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu