marți, 22 decembrie 2015

Tot cu gandul la casa

Casuta noastra, cuibusori de... sperante! Spun asta pentru ca, momentan, casuta noastra este doar un plan, un vis, o dorinta. Ne chinuim intr-un apartament ce ne limiteaza enorm, dar asteptam cu sufletul la gura momentul in care vom spune: Maine turnam fundatia! Cred ca voi avea o mie de emotii si de ganduri, ma bucur doar cand ma gandesc la acest subiect. De cateva zile ma gandesc foarte mult ca vreau o curte mare si o gradina asemenea. Asta pentru ca mi-ar placea la nebunie sa am in spatele casei un petec de pamant pe care sa pot planta cateva rosii, cartofi, morcovi, varza si alte legume. Atat cat sa pot gati de cateva ori cu zarzavatul crescut de manutele mele. In curte, pe de alta parte, vreau cat mai multe flori, copaci cu  plase protectie pomi, un gratar zidit, pitici de gradina, pavele si borduri alese in cele mai frumoase culori. Abia astept momentul in care voi pleca la cumparaturi!


Pana atunci insa, ma multumesc sa cutreier internetul in lung si in lat dupa cele mai frumoase modele de pavele curte, borduri si accesorii. Asta pentru ca o casa fara pavele curte mi se pare neterminata, parca ii lipseste acel ceva. Mereu am fost atrasa de curtile amenajate cu bun gust, modern, asa ca la fel vreau sa procedez si eu cand va fi vremea. Si, contrar asteptarilor mele, nu este chiar atat de costisitor sa iti amenajezi curtea cu bun gust. Din contra, se pot gasi pavaje la preturi foarte bune, asa cum am gasit eu pe site-ul europav.ro. Preturile sunt accesibile, mai ales ca o astfel de investitie se face o data pe o perioada foarte lunga de timp, deci merita sa alegem de la inceput modelul care ne place cel mai mult.

Pe de alta parte, cu siguranta ne dorim cativa copaci in curte sau in gradina (mar, par, cires, visin, prun, nuc etc.). Vom cumpara atunci si plase protectie pomi, perfecte pentru a feri fructele de atacul pasarilor ce distrug roadele. Este o solutie deloc costisitoare, dar foarte buna pentru a pastra fructele intacte. Va recoman sa aruncati un ochi pe site-ul romnets.ro pentru mai multe detalii. 


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu