marți, 22 decembrie 2015

Supravegherea inseamna siguranta?

Sunt foarte curioasa sa stiu la ce va ganditi voi cand auziti cuvantul siguranta. La un seif, la un sistem de alarma, la camere de supraveghere video? Este un exercitiu foarte interesant: auzim acelasi cuvant, dar ne vin in minte idei total diferite. Eu, cand ma gandesc la siguranta, am in vedere protectia cuiva drag, care ma poate ocroti in orice moment. Dincolo de orice sisteme de supraveghere video sau camere de supraveghere video, siguranta inseamna si o stabilitate emotionala. Ideea de a fi mereu in pericol este formata din panica generala, stres si ganduri negre. Tocmai de aceea, atunci cand voi avea casa, nu voi ezita sa o echipez cu sistem supraveghere video de la Comenzi.ro. Asta pentru ca imi doresc in orice moment sa am garantia ca locuinta mea nu se afla in pericol si, implicit, niciun membru al familiei mele nu este amenintat. Am depasit de mult conceptul de nu mi se poate intampla mie si am adoptat o altfel de gandire, aceea ca este mai bine sa previi orice pericol.


Insa, dupa cum foarte bine stiti, nu exista doar sisteme de supraveghere video catre exteriorul locuintei, ci si catre interior. Un astfel de sistem de supraveghere video pentru interiorul casei este o alegere foarte buna pentru a putea fi i permanenta la curent cu se intampla acasa. O astfel de camera de supraveghere video este folosita indeosebi de catre cei ce au copii mici, pe care ii lasa acasa cu bonele. In acest fel se urmareste in permanenta modul in care sunt tratati micutii, iar astfel de probe video pot fi o dovada de necontestat intr-un proces ce implica violenta asupra copiilor. Stiu ca nu este un subiect foarte placut, dar, din nefericire, astfel de lucruri se intampla, iar o camera de supraveghere video le poate deschide ochii parintilor.

O alta situatie in care poate fi folosit un sistem de supraveghere video este pentru batranii ingrijiti acasa, urmarindu-se astfel comportamentul asistentilor. Extrem de utile, aceste camere de supraveghere sunt o salvare pentru societatea in care traim. Puteti gasi la preturi mici sisteme de supraveghere, dar si alte produse, precum dvr cu 4, 8 sau 16 canale pe site-ul comenzi.ro.





Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu