sâmbătă, 12 decembrie 2015

O rochie de poveste pentru seara de revelion

Inca nu mi-am cumparat rochia de revelion. Da, stiu, nu e bine deloc. Asta nu pentru ca nu stiu exact ce model vreau, ci pentru ca, de sarbatori, comenzile online ajung mai greu la destinatie. Sunt mult mai multe colete de livrat, iar firmele de curierat sunt tot mai puse pe treaba. V-ati prins deja ca eu prefer sa imi comand rochii casual de pe internet, de altfel sunt o mare iubitoare a shopping-ului online. Cu toate ca nu am apucat sa plasez comanda pentru rochia mea de revelion, nu inseamna ca nu am ales-o deja. Este de pe site-ul http://www.helenboutique.ro/rochii/rochii-ieftine.

Helen Boutique este unul dintre magazinele mele online preferate. Iubesc acest magazin, in primul rand, din pricina preturilor mici. Mereu gasesc aici rochii ieftine minunate, modele inedite, rochii elegante sau rochii casual. Pe de alta parte, rochiile de pe http://www.helenboutique.ro/rochii-casual sunt variate, au o calitate foarte buna si o croiala extraordinara.

De ce nu ma panichez ca nu am apucat sa-mi comand rochia? Pentru ca am incredere ca aceasta va ajunge foarte rapid, iar serviciile de curierat ale site-ului helenboutique.ro sunt impecabile. Mereu produsele ajung rapid, fara probleme, intr-o stare impecabila. In plus, produsele arata exact asa cum sunt prezentate pe site, fara a exista diferente fata de fotografii. Am trait astfel de experiente cu alte site-uri, cand produsul primit nici nu semana cu cel comandat. Pe helenboutique.ro gasesc rochii ieftine de o calitate foarte buna.

Rochia aleasa de mine este cea de mai jos. O minunatie marsala, cu catifea si dantela. Eu sunt foarte, foarte indragostita de culoarea marsala si de aceea am hotarat ca rochia de la acest revelion sa fie astfel. Detaliile din dantela arata extrem de elegant si pun in evidenta decolteul intr-un mod foarte feminin.


Daca anul trecut am preferat o rochie lunga pentru revelion, anul acesta m-am gandit ca este momentul pentru o rochie tip creion, mulata, deasupra genunchiului. Am de gand sa o port cu o pereche de pantofi negri cu toc si cu un plic auriu. In plus, pe helenboutique.ro sunt reduceri de peste 50% in aceasta luna, asa ca este prilej perfect pentru cumparaturi. Rochia aleasa de mine costa doar 149 lei, un pret foarte bun, pentru o rochie eleganta pentru revelion.

Fetelor, voi v-ati ales rochia pentru revelion? Ce parere aveti despre ofertele helenboutique.ro?

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu