vineri, 25 decembrie 2015

Lenjerii de pat speciale pentru cei mici

Craciun fericit tuturor! Cum merge sarbatoritul? Ati bucatarit cozonacii, sarmalele, salata boeuf, piftiile? Sunt sigura ca totul a iesit exact asa cum va doreati si ma bucur sa stiu ca va petreceti sarbatorile in familie, alaturi de cei dragi. Pana la urma, nu conteaza unde si cand suntem, ci cu cine. Iar persoanele dragi noua ne vor fi mereu alaturi, indiferent de situatii. Sunt foarte curioasa sa stiu ce cadouri ati primit si ce cadouri ati oferit! A fost darnic Mosul? Eu am daruit deja toate cadourile cumparate si ma bucur sa stiu ca am avut succes cu fiecare in parte. Cele mai mari emotii le-am avut in privinta unui cadou cumparat pentru un nepotel simpatic, dar destul de pretentios. Stiti si voi ca micutii au gusturi foarte bine definite si trebuie sa primeasca EXACT jucaria dorita. Iar cand eu l-am intrebat pe Vlad ce vrea, mi-a spus: lenjerii de pat pentru copii cu minioni, animale sau angry birds. Suuuuper! m-am gandit eu prima oara. De unde sa gasesc astfel de lenjerii? Sincera sa sa fiu, nu credeam ca exista asemenea modele, dar, se pare ca m-am inselat.

Am intrat pe homex.ro, site-ul meu preferat pe care pot gasi lenjerii de pat de calitate la preturi foarte bune. Am cumparat de multe ori de aici nu doar lenjerii, dar si ustensile de bucatarie, produse pentru iluminat sau alte accesorii. Asa ca, stiind ca livrarea va fi sigura, am fost incantata sa gasesc modelele dorite aici. Nu stiam exact ce varianta sa aleg dintre minioni, animale si angry birds, dar, pana la urma, am mers pe ultima varianta. Lenjeria aleasa, cea de mai jos, mi s-a parut tare vesela, jucausa si potrivita pentru un baietel de sase ani. 


In plus, aceasta lenjerie de pat pentru copii are o calitate foarte buna, este moale, iar culorile nu se duc la spalat. M-am gandit la tot, pentru a putea usura munca verisoarei mele, mama lui Vladut. Am adaugat in cos si o lenjerie de pat simpla, din bumbac, pentru mama mea - niciodata nu are suficiente si este mereu un cadou cu care nu pot da gres pentru ea. 

Ce parere aveti de acest cadou pentru un copil? 
Credeti ca este o alegere inspirata?


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu