vineri, 25 decembrie 2015

Cautarea dupa rochia ideala s-a incheiat!

Eu sunt o adevarata adepta a rochiilor! Imi plac rochiile de vara-primavara, de toamna si chiar si cele concepute pentru a fi purtate iarna cu ghetute inalte, bocanci sau orice fel de incaltaminte specifica iernii. Inainte nu imi imaginam cum  o femeie se poate simti comod intr-o rochie! Pentru mine, era  un chin sa port asa ceva si era un fenomen daca purtam o rochie odata la 7-8 luni! Eram extrem de deranjata de toate acele materiale care nu cadeau deloc bine peste picioarele mele facandu-le sa para... prea subtiri! De fiecare data cand auzeam ca se pregateste un eveniment elegant eram complet devastata. Asta insemna sa stau ore in sir intr-un magazin cu preturi extrem de mari, uitandu-ma la numeroase modele de rochii de club, incercand sa gasesc rochia perfecta care niciodata, dar niciodata nu exista.

Atatea rochii de ocazie care asteptau pe rafturi a fi cumparate, atatea fete care se ingramadeau spre casa de marcat cu 3-4 umerase, iar eu plecam mereu cu mana goala. Am incercat de fiecare data toate caile sa gasesc o rochie de calitate scotocind prin toate magazinele si incercand toate site-urile posibile de care auzisem. Dupa mai multe incercari esuate, am decis sa ma dau batuta. Eram convinsa ca  nu exista rochii de club sau rochii de ocazie de calitate, pe gustul meu si potrivite siluetei mele.

La putin timp dupa abandonarea misiunii acesteia a sosit si aniversarea de 4 ani a relatiei cu iubitul meu, care isi doarea sa ma scoata la o iesire de oras. Panica, panica! Eram extrem de nervoasa. Un mesaj de la el mi-a schimbat ziua, apoi: „Nu te deranja sa cauti o rochie de club! M-am ocupat eu! Sunt in drum spre tine.”


Dupa ca a ajuns si am vazut rochia, am ramas cu gura cascata! Avea un material asa de fin si de calitate si se aseza extrem de bine pe corp. Am descoperit o rochie de club perfecta! Am insistat toata seara sa aflu de unde a cumpat-o si am aflat ca o luase de la Depochic. Ceea ce m-a impresionat e ca nu m-a jenat in timp ce dansam si chiar si acum o am intr-o stare foarte buna.

Acum abia astept sosirea Revelionului! Am dat o fuga pe Depochic si mi-am ales inca o rochie care trebuie sa ajunga. Sunt extrem de nerabdatoare: atatea rochii frumoase, la care cred ca toate fetele viseaza! Eu va sugerez sa va uitati si voi pe site si sa va alegeti ceva frumos pentru seara de Anului Nou, stiti voi, sa faceti seara de neuitat!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu