miercuri, 23 decembrie 2015

4 pași pentru a-ți alcătui o ținută office îndrăzneață de pe StarShinerS

Sunt femeie, sunt fashion blogger, deci iubesc hainele din toată inima. Îmi place să fiu mereu la curent cu noutățile în materie de modă. Astfel că, atunci când descopăr un site nou cu haine și încălțăminte, petrec o grămadă de timp în investigație. De ceva vreme stau cu ochii pe site-ul www.starshiners.ro și mi-am creat în minte tot felul de ținute. Și, pentru că îmi place să mă îmbrac elegant, mai ales la birou, m-am gândit să vă arăt cum să vă alcătuiți o ținută office specială, ce iese din tiparul outfit-ului clasic de birou, în alb și negru. 

Pasul 1: Alege o pereche de pantaloni cu croi conic, într-o culoare îndrăzneață. Dincolo de fustele negre până la genunchi și pantalonii drepți de culoare neagră, o alegere îndrăzneață nu poate decât să te scoată din anonimat. Nu ezita să porți pantaloni în culorii vii, mai ales cei cu croială conică, ce îți evidențiază picioarele lungi. Fie că alegi roșu, galben, portocaliu, verde sau mov, îți garantez că vei atrage atenția colegelor de birou. Eu am ales pentru ținuta mea o pereche de pantaloni Lady Tour Red. Îți garantez că vei primi multe complimente!


Pasul 2: Poartă o bluză subțire cu model floral! O ie este o alegere inspirată în orice situație, dar mai ales la birou. Ia exprimă eleganță, puritate și veselie, în același timp. Am ales pentru ținuta mea office o ie cu flori roșii, ce se asortează perfect cu pantalonii. Să nu uităm că o ie este un simbol al portului românesc, așa că, dacă lucrezi pentru o firmă autohtonă, ia este o alegere cât se poate de reușită. O ie cu mânecă scurtă este potrivită în orice sezon: vara poate fi purtată singură, iar iarna cu un sacou peste. Că tot veni vorba de sacou...

Pasul 3: ...alege un sacou cu croi special, într-o culoare neutră. Când purtăm pantaloni într-o culoare puternică, este indicat să optăm pentru un sacou ceva mai ”potolit”, doar nu vrem să avem o ținută prea încărcată! Recomandarea mea este să purtați un sacou PrettyGirl cambrat, nude. Un astfel de sacou cambrat, cu peplum, cu umerii buretați și un singur nasture îți pune în evidență talia și creează impresia de siluetă tip clepsidră. Îl poți purta deschis sau închis, depinde de moment. Important este că un sacou la birou îți oferă un plus de eleganță și de rafinament.

Pasul 3: Pantofii stiletto nude, alegerea ideală pentru o zi la birou! Pantofii nude sunt perfecți pentru purtatul zi de zi: impun eleganță și, în același timp, feminitate. Să nu uităm că, purtați cu rochie sau fustă, pantofii nude dau senzația de picioare mai lungi și glezne mai fine. O pereche de pantofi stiletto Mineli Boutique se potrivește de minune ținutei noastre office. Fiecare femeie trebuie să aibă în colecția ei cel puțin o pereche de stiletto nude ce poate fi purtată la birou, la un cocktail cu prietenele sau la o petrecere aniversară. Eleganți, finuți, pantofii stiletto nude sunt ideali pentru oricare dintre noi. Putem alege mărimi diferite ale tocului, în funcție de locul de muncă și de timpul petrecut în picioare într-o zi. 

Sunt foarte curioasă să știu dacă vă place ținuta aleasă de mine pentru o zi la birou! 
Care este elementul vostru preferat? 
❤❤❤

Related Articles

2 comentarii:

  1. Imi place mult tinuta aleasa de tine! Bluza e preferata mea.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur să aud asta, Miruna! Bluza este cu adevărat deosebită.

      Te îmbrăţişez! ❤

      Ștergere