luni, 30 noiembrie 2015

Să fii sănătos!

Un stil de viață sănătos nu are neapărat o rețetă anume care, dacă este urmată cu strictețe, te face să fii mai puternic, mai superman sau mai superwoman. Un stil de viață sănătos, așa cum reiese și din denumire, se inspiră, în primul rând, din activitățile de zi cu zi. Sigur, majoritatea dintre noi avem un job sau o activitate care ne consumă o cantitate importantă de timp, dar dacă facem un calcul simplu, 24 de ore sunt suficiente pentru trei mari activități:

1. Dormitul corect și atât cât trebuie, adică 8 ore;
2. Punem accent pe job sau o activitate care ne plătește facturile (hopefully): alte 8 ore;
3. Activități ce nu au aproape nimic în comun cu cele de mai sus: sport, mâncat sănătos, jucat, petrecut timp de calitate cu prieteni sau familie: alte 8 ore.

Și, deși matematica nu e un element căruia să-i acord toată dragostea mea, socotind așa, la prima vedere, 8 înmulțit cu 3 face 24, adică fix cât are o zi. #EnstienLIKE 

Dacă primele două puncte țin în mare parte de tine, o să insist pe ce poți face la punctul 3, astfel încât să se vadă îmbunatățiri și la punctele anterioare. Inteligent, nu?! Dacă ar fi un spectacol de magie, aș spune Abracadabra, dar cum ceea ce fac eu aici este foarte serios (nu că magia nu ar fi), voi spune Nutrivita. Tot cu A se termină. 


Din propria experiență am constatat că lucrurile care inspiră sănătate și chestiile în general pozitive pentru om au nevoie de o promovare mai intensă. Iar dacă tot trăim într-un secol deja faimos pentru tehnologia sa și mașinile care stau să plutească din clipă în clipă, o campanie de marketing pentru un stil de viață sănătos, tonic și proaspăt ar avea în prim-plan persoanele de influență pozitivă din social media, online și așa mai departe. De ce? Pentru că lumea a mers mereu (bine) prin puterea exemplului. Aș fi eu unul din aceste exemple? Bineînțeles. De fapt sunt într-un fel, pentru că în afară de chipsuri și câte o aripioară din când în când, chiar mă îngrijesc bine. Dar hai că deviez. Așa sunt eu, mă iei la taină și mă apuc. 

REVENIM. 

Primul pas este alcătuirea unei liste cu bloggeri aleși bine. Printre aceștia enumăr: Daniela Toader, Cristina Lincu, Mirela Surghiu, Christian Hertzug, Daniel Botea, Robin Molnar, Raluca Gabriela Cincu, Dana Lalici sau Manuel Cheța și alții. Așadar, o listă de bloggeri cărora le-aș trimite câte un coșuleț cu suplimente nutritive, produse fără lactoză, biscuiți fără gluten și alte elemente care ar contribui la un stil de viață sănătos. Apoi, aș dori din partea lor un review sincer și un feedback de genul before and after. Simplu și de impact. 

Al doilea pas este crearea unor spoturi destinate exclusiv pentru online și rețele de socializare scurte. Cât de scurte? Cam 30 de secunde. Acestea vor fi folosite pe post de reclame pe Youtube, dar și pe TVR2 și RadioLynx. Textul din spoturi poate fi folosit și pe bloguri. Acesta poate fi plasat pe site-ul Comunicate de presă, Orizonturi Literare, Zelist și altele. Spoturile trebuie doar să fie bine construite și să exemplifice prin imagini sugestive cât de mult contează să mergi cu bicicleta sau pe jos în loc să pornești mașina, dar și cât de importantă este o alimentație sănătoasă cu produse Nutrivita. 

Al treilea pas este organizarea unor concursuri ce implică o promovare directă a produselor Nutrivita. Cum? Prin intermediul rețelelor de socializare. Distribuirile, like-urile, comentariile sunt de un real ajutor pentru o firmă ce dorește să devină populară. Concursurile adună oamenii și au un impact foarte mare în lumea virtuală. 

Ultimul pas: fidelizarea. Promoțiile de genul ,2+1 gratis” sau „30% azi la toată gama de batoane proteice” sunt extrem de eficiente. Oamenii cumpără, apreciază și revin. Cu puțin noroc, mai aduc și câțiva prieteni.

În esență, la fel ca într-un stil de viață sănătos, o campanie de marketing depinde foarte mult de la om la om. Un sfat final: când mergi să cumperi suplimente Nutrivita, e mai ok să mergi pe jos, nu cu mașina. Dacă nu... să fii sănătos!

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu