vineri, 13 noiembrie 2015

Girls just wanna have fun

Ultimele luni din viața mea au fost un dezastru. Sarcinile de la job mă lasă fără pic de energie, iar orele peste program simt că încep să devină o obișnuință. Am mare noroc că iubesc ceea ce fac, căci altfel aș fi fugit mâncând pământul. Mai avem doar trei zile de muncă asiduă pentru a duce la bun sfârșit proiectul planificat. Încă trei zile cu dureri de cap, extenuare și, probabil, o tonă de cafea băută. Casa este un dezastru total, frigiderul este aproape gol. 

Nici nu îmi mai amintesc când mi-am făcut ultima oară o mască de față sau o baie relaxantă cu spumă. Seara adorm în nici zece minute după ce mă pun în pat. Ce roman început, ce răsfoit de reviste, ce ceai de lavandă... Soțul meu încearcă să glumească, să spună că am uitat și cum îl cheamă. Știu că în spatele glumelor lui se ascunde un sentiment real de apăsare. Știu că în ultima vreme, din cauza muncii mele, l-am neglijat. Am uitat de timpul petrecut împreună, de plimbările noastre prin parc și de privitul filmelor cu o pungă mare de popcorn în brațe.



E miercuri. Vineri se va termina tot acest calvar, când în sfârșit vom avea marea prezentare și vom reveni la programul obișnuit. Încep ziua cum altfel decât cu o cafea mare cu lapte și două pliculețe de zahăr. Le aud discutând pe Anca și Raluca, două colege și prietene foarte apropiate:

- Da, da! Nici nu știi ce s-a bucurat Vlad, ca un copil, serios! Era tot un zâmbet când m-a văzut! Eu care mă gândeam că o să râdă de mine, doar știi că suntem împreună de mai bine de șapte ani.
- Ei, na! Și ce dacă sunteți de atâta vreme împreună. Asta nu înseamnă că trebuie să dispară orice pasiune. Tocmai așa e frumos, când deja te cunoști, dar mai aduci în cuplu câteva ”artificii”.

Curioasă din fire și, mai ales că mă interesa subiectul, intervin:

- Ce fac fetele mele frumoase azi? Anca, Raluca?
- Ei, vorbim ca între fete! spun ele râzând. Anca i-a făcut o surpriză lui Vlad aseară. Spune, Anca!
- Gata, gata, ce mare secret! Știi că îți spuneam că trec printr-o perioadă mai dificilă cu Vlad. Îmi era teamă să nu intervină monotonia, se întâmplă în multe relații. Mai ales că am lucrat așa mult în ultima vreme... Așa că am comandat un set de lenjerie online și i-am făcut o surpriză când a ajuns aseară acasă. Fetelor, știți că vorbesc orice cu voi, a fost extrem de încântat! 
Lenjerie sexy comandată online zici? spun eu sceptică. Și cum e? Uite că n-am comandat niciodată, parcă îmi e teamă că materialul e prost, că mărimile nu mi se potrivesc...
- Aș! Nici pe departe! Bine, contează și de unde o cumperi. Eu cumpăr de pe just4girls.ro de foarte multă vreme și n-am fost niciodată dezamăgită. Dacă-ți știi măsurătorile, e imposibil să dai greș. Hai să vă arăt site-ul și poate punem de o comandă comună!


Anca ne ia la calculatorul ei și deschide site-ul just4girls.ro. Arată tare bine, ce-i drept. Fundalul negru oferă un aer aparte, intim.

- Aaa, pai au și lenjerie intimă! spun eu uimită. Eu credeam că doar lenjerie sexy, pentru momentele mai piperate, se găsește aici. Vai și ce modele frumoase! Uite, asta albă e minunată. Pare perfectă pentru zi de zi. Se potrivește sub orice îmbrăcăminte și este și dintr-un material de calitate, ce nu afectează pielea.


- Păi nu ți-am zis că eu de aici îmi comand mereu lenjeria? Să știi că și eu pusem ochii pe setul acesta. Dar ia aruncă un ochii pe categoria mai... fierbinte. Hai, știu că și tu ai probleme cu soțul, fă-i o bucurie! Îți garantez că va fi încântat. În plus, te vei simți și tu uimitor - sexy, puternică, încrezătoare.
- Oi avea și tu dreptate, Anca, spun eu sceptică.

Ce-i drept, nu mai făcusem asta pentru soțul meu și numai gândul mi se părea palpitant. Am selectat de pe site două modele pe care le-am adăugat în coșul de cumpărături:



Anca a adăugat și ea în coș o lenjerie intimă neagră, iar Raluca a optat pentru o variantă roșie, dintr-o bucată.

-Și în cât timp ne vine comanda, Anca?
- Stai liniștită, mie îmi ajunge mereu prin curier în 24-48h. Plasăm comanda pe numele meu, ajunge la mine și vă aduc eu produsele. Fiindcă avem o comandă peste 300 lei în afara Bucureștiului, transportul este gratuit. 

Două zile mai târziu, Anca îmi aducea într-o cutie frumos ambalată lenjeriile. Era vineri, ultima zi de muncă grea. Deja îmi făcusem planul: mers acasă, cumpărat o sticlă de vin, băgat la cuptor o friptură, baie cu spumă, apoi îmbrăcatul uneia dintre cele două lenjerii sexy. Aveam două ore la dispoziție până ce venea soțul meu acasă.

Zis și făcut. Trecute cele două ore, îl aștept ușor timidă îmbrăcată în noul meu set just4girls.ro. Îmi era puțin teamă să nu cumva să fie amuzat, dar sclipirea din ochii lui spunea altceva. Nu aud decât:

- Măi, măi, măi... 

Concluzia? Anca e o inspirație nemaipomenită. Trebuie să pun bookmark site-ului just4girls.ro, cu siguranță vor urma și alte comenzi...



Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu