luni, 2 noiembrie 2015

Error 404: Too elegant for this world

Nu uita să te îmbraci elegant! Pune-ți rujul roșu, să fii mai elegantă! Ai grijă, la eveniment ținuta elegantă este obligatorie! Nu uita de tocuri și de fusta creion! Părul trebuie să fie cât mai aranjat, un coc sofisticat este ideal!

Nu cred să fie femeie care să nu fi auzit măcar o dată în viață unul dintre sfaturile de mai sus. De altfel, cine știe exact ce este eleganța? Când suntem elegante și când nu?

Sursă - s-media-cache-ak0.pinimg.com

În liceu am purtat uniformă: pantaloni negri, cămașă albă și sacou negru, pentru că elevul trebuie să aibă o ținută elegantă în fața profesorilor. Deși se poate spune că eram obișnuită cu acest stil vestimentar, primul meu interviu pentru un job a fost o panică totală. Nu știam cum să mă îmbrac, așa că am cerut sfatul celor mai experimentați. Am ales o ținută asemănătoare uniformei din liceu, același standard al eleganței. Primul botez - rochie incomodă și pantofi cu toc (și ce dureri, ce mers de lebădă împiedicată!). La fel și buclele acelea perfecte, ce dezastru! 

Sursă - s-media-cache-ak0.pinimg.com
Există o mulțime de simboluri ale eleganței și asta mi se pare cel mai trist. Pentru că rujul roșu poate transforma un machiaj într-unul cu gust, iar un altul în vulgaritate. Cămașa albă, fusta creion, tocurile... aceeași poveste. E o limită extrem de fină între bun-gust și vulgaritate. Asta pentru că indiferent de eforturi, de haine, machiaj și coafuri, eleganța este o atitudine. Este dincolo de tot ce se poate vedea, dincolo de ”ambalaj”. Este ceea ce transmitem celorlalți prin felul nostru de a fi. O femeie este sau nu elegantă. Are sau nu un stil rafinat. 

Femeile elegante sunt, fără doar și poate, apreciate pentru simplitatea și naturalețea lor. Le vedem nu doar în birouri sofisticate, purtând tocuri de 12cm, dar și la metrou, în cafenele, în librării sau în parc, cu o privire ce te cucerește instant. În relațiile de cuplu le recunoaștem datorită reușitelor - au relații frumoase, bazate pe încredere și comunicare. Nu sunt isterice, nu țipă, nu sunt geloase fără motiv. Femeile elegante se simt bine în pielea lor indiferent de zi, situație sau loc. Au încredere să își spună părerea cu voce tare și nu instigă. 

De-a lungul timpurilor, moda s-a schimbat, însă eleganța este un factor constant. Topurile cu cele mai elegante femei încă se află pe buzele noastre când ne gândim la rafinament. Elizabeth Taylor, Ingrid Bergman, Grace Kelly, Catherine Deneuve sau Audrey Hepburn sunt exemple care ne demonstrează că frumusețea nu trece odată cu îndeplinirea vârstei de 30 de ani - aceasta dăinuie în fiecare femeie datorită sufletului ei și a atitudinii curate. Eleganța înseamnă și inteligență, iar Marie Curie, Anne Frank, Ioana D’Arc sau Simone de Beauvoir sunt exemple ce vor fi amintite mereu datorită meritelor ce ne-au schimbat istoria. Chiar și Eva ar intra în această categorie, doar a fost cea ai elegantă femeie în vremea ei, nu?

Însă, ce-i drept, trăim în vremuri în care îmbrăcămintea contează, iar eleganța interioară trebuie exteriorizată. Chiar dacă timpurile au standarde diferite în ceea ce privește eleganța (iar femeile își schimbă o dată la cel puțin zece ani stilul, după cum se vede în clipul de mai jos), aceasta există și este apreciată dintotdeauna.


Ce au în comun Angela Similea, Mădălina Manole, Nadia Comăneci și Carmen Iohannis în ceea ce privește eleganța? Semnătura baghetei magice a lui Eli Lăslean, creatoarea brandului de succes românesc ELLIS. Evenimente importante, seri de neuitate, mii de fotografii ce vuiesc prin presă. Foarte multe doamne în adevăratul sens al cuvântului din țara noastră au trecut prin mânile dibace ale lui Eli Lăslean. Împreună au ales cele mai frumoase culori, cele mai potrivite materiale și croieli, toate pentru a obține acea ținută care să nu fie ușor uitată. În cel mai frumos sens posibil.


Cu un stil unic, Eli Lăslean este o apariție care pe mine mă fascinează de foarte multă vreme. Nu o dată am apreciat ținutele vedetelor pentru a afla că acestea erau alese de ea. Răsfoind site-ul ellis.ro nu am putut să nu remarc colecția Couture, cu ținute de seară Glamour:


Combinația între un suflet curat și o ținută potrivită va dea doar un rezultat frumos. Acela este o femeie care emană încredere, eleganță, forță interioară. Ea încântă cu fiecare apariție și este remarcată fără a face vreun efort nefiresc.

Eu sunt o femeie la început de drum, care pe zi ce trece descoperă lumea. Cei 20 de ani îmi dau încredere în mine. Dar nu am fost dintotdeauna așa. Acum 5-6 ani, timiditatea era cea care mă caracteriza. Nu aveam curaj să vorbesc în fața unui grup de oameni și nu îndrăzneam niciodată să ies din tipare prin nimic: îmbrăcăminte, coafură sau chiar păreri. Odată cu trecerea primăverilor, am început să mă simt tot mai încrezătoare în forțele proprii. Meritul este și al celui ce-mi stă alături de multă vreme și care mă face să mă simt cea mai frumoasă femeie. Și totuși, dintotdeauna m-am gândit că ar fi într-adevăr grozav să existe o platformă cu și despre femei, care să ne ajute să depășim orice obstacol, care să ne ofere sprijin moral și unde să ne putem sfătui liber una pe cealaltă. Acum există: Comunitatea Chic-Elite.


De când am descoperit că se va înființa comunitatea Chic-Elite am sperat că va fi acea comunitate care să ajute femeile să aibă încredere că orice proiect se poate împlini. Că tipul pe care îl place îi poate fi alături. Că job-ul visat va fi o realitate.

Mă aștept ca Chic-Elite să trateze cât mai sincer, real și corect problemele cu care se confruntă femeile în viața de zi cu zi. Cum să nu lăsăm monotonia să intervină în relația de cuplu? Cum să găsim timp pentru a avea o casă curată și un frigider plin când ajungem acasă după 10 ore de muncă? Cum să ne relaxăm? Sunt întrebări pe care cu siguranță ni le punem cel puțin o dată în viață. Pentru a avea succes, Chic-Elite trebuie să trateze toate aceste probleme cu care ne confruntăm și să ne ajute să găsim soluții dincolo de reguli. Soluții practice.

Însă nu trebuie doar să așteptăm ajutor de la această comunitate nouă, ci să ajutăm la rândul nostru. Și eu pot contribui la dezvoltarea comunității, scriind și împărtășind cu toată lumea ceea ce gândesc. Este foarte ușor ca fiecare dintre noi să își facă un cont pe site și să scrie, din experiența proprie, tot felul de sfaturi, întâmplări, păreri. Totul pentru a ne ajuta între noi. Dacă ai trecut printr-o despărțire sau divorț, este de folos să scrii asta în comunitate, pentru a împărtăși cu toți experiența ta, pentru a oferi soluții femeilor care sunt dărâmate după asemenea eșec. Pot să scriu despre hobby-urile mele, despre lucrurile care me motivează. Pot scrie cum și de ce mi-ai ales meseria și cu siguranță pot ajuta pe cineva nehotărât.

Un avantaj enorm al comunității Chic-Elite este ajutorul unor mentori care pot uneori să lumineze căi. Specialiști de top, experți renumiți, toți sunt adunați în comunitate pentru a ne ajuta să găsim răspunsurile la problemele noastre personale și profesionale. Pentru a ajunge femei complete, împlinite, frumoase în interior. De exterior are grijă ELLIS.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

Related Articles

Un comentariu:

  1. Elegance and beauty is such a personal thing. I don't like it how the society dictates what's beautiful and lovely, and what's not. It's great to make that decision for ourselves <3
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere