vineri, 27 noiembrie 2015

Calatorie in Franta

Trebuie sa recunosc faptul ca sunt fascinata de teritoriul francez inca din generala. Am iubit limba franceza dintotdeauna, motiv pentru care am studiat-o cu mare drag. Am luat certificatul DELF de limba franceza si visam, candva, sa plec in Paris pentru studii. Apele nu s-a asezat asa cum voiam eu, din nefericire. Asta nu inseamna ca am renuntat la ideea de a vizita Parisul si de a avea contact cu locurile si oamenii. Intr-o buna zi ma voi trezi dis de dimineata, voi cauta online bilete avion ieftine si voi incepe sa imi fac bagajul. Probabil nu va fi unul foarte plin, ci doar cu cateva haine si produse necesare. 



Imi place mult ideea sa iti iei bilete de avion si sa pleci in calatorie fara o miza anume. Mereu am detestat acele vacante organizate in grup. Mai ales ca acelea folosesc autocarul ca mijloc de transport, ori eu as prefera oricand un avion spre Paris. In excursiile de grup parca nu ai niciun pic de libertate: trebuie sa urmaresti liderul si nu ai voie sa te departezi prea mult de grup. Ori alta este gandirea mea cand ma gandesc la o vacanta in general, fie ea la Paris sau nu.  Mi se pare fascinant sa iesi din casa si sa nu stii unde te indrepti exact, iar planul sa ti-l faci din mers, tocmai pentru a avea acel sentiment de surpriza. Pana la urma de asta calatorim, sa uitam de rutina si sa descoperim ceva nou, nu?

Cand iau bilete de avion si calatoresc intr-un loc necunoscut sunt trei lucruri pe care vreau sa le deslusesc. In primul rand, este vorba despre oameni. Imi place sa observ ce gandire au, cum se imbraca, in ce mod vorbesc, cum merg etc. E fascinant sa vezi oameni diferiti de tine, sa interactionezi cu ei si sa observi deosebirile. In al doilea rand, iubesc sa vizitez locuri importante, cum sunt muzeele, strazile, magazinele, cladirile cu o arhitectura deosebita. Cand plec in vacanta imi place sa stau plecata din hotel de dimineata pana seara. Apoi, in al treilea rand, ador sa gust mancaruri traditionale. Sunt deschisa la tot ce inseamna mancare diferita fata de ce am incerca pana in prezent, deci nu ma feresc din fata niciunui fel mai... ciudat. Pentru mine, orice vacanta este unica, insa una la Paris chiar este deosebita.

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu