miercuri, 4 noiembrie 2015

Am spus ”DA!”

Dacă ne luăm după Octavian Paler, atunci avem timp pentru toate. Așa o fi? Niciodată nu mi-a plăcut să amân lucrurile și nu am așteptat momente prielnice pentru a face ceva. Cel mai corect este să învățăm din mers. La fel gândesc despre mutatul în alt oraș, altă țară, împreună cu partenerul, dar și despre nuntă. Nu e niciodată momentul perfect, deci nunta trebuie făcută atunci când simțim, când ne dorim cu tot sufletul. Nu văd nimic greșit în căsătoriile la 20 de ani, la 25 de ani sau la 35. Nu există o vârstă ideală pentru căsătorie. Cel mai important este cum decidem să ne continuăm viața și ce înseamnă pentru noi o căsnicie.

5 noiembrie 2015 este data care marchează fix un an de la logodna mea. Habar nu am cât timp se presupune că trebuie să stai logodit până te căsătorești. De ce nu am făcut-o până acum? Poate pentru că ne place statutul de logodnici, poate că nu am avut sprijin, poate că nu ne-ar infuența foarte mult relația și sunt fericiți și astfel. Însă asta nu înseamnă că nu visez la o nuntă frumoasă, la o seară de neuitat alături de cel care mă face fericită zi de zi și alături de familiile noastre.

Sursa






Când mă gândesc la ziua nunții mele mă pierd. Am atât de multe gânduri și atât de multe speranțe, încât nu știu de unde să încep. Cred că eu voi fi cel mai pretențios invitat de la nunta mea. Sunt o perfecționistă și nu știu cum m-aș comporta dacă totul nu va fi exact cum trebuie. 

Sursa
Să începem cu locul. Dacă până acum ceva vreme nu mă gândeam că un restaurant mare este potrivit mie, acum realizez că am avea destul de mulți invitați. Seara nunții noastre trebuie să fie de neuitat pentru noi și pentru invitații noștri. Tocmai de aceea Restaurantul Good Old Times este o alegere cât se poate de inspirată. Sala trebuie neapărat să fie cât mai vie, cât mai plăcută. De aceea aș alege pentru aranjamntele meselor și al scaunelor combinația de alb și roz/mov. Încă dezbatem. Florile ideale sunt liliacul, crinii sau floarea soarelui. Iubesc trandafiri și bujorii, așa că nu sunt excluși de pe listă. 

Meniul - un element extrem de important al unei nunți. Ce-i drept, e greu să mulțumești toți membrii familiei la o masă, dar două sute de persoane? Un lucru însă mi-l doresc din toată inima: un meniu deosebit, departe de tot ceea ce am gustat până acum la alte petreceri. Vreau cu tot sufletul ca invitații mei să își amintească bucuroși că au mâncat bine la nunta mea. Tocmai de aceea mi-a atras atenția meniul MALDIVES de la restaurant Good Old Times. Acesta conține preparate diverse și, cel mai important, feluri de mâncare pe care noi le adorăm (începând cu frigărui și trufe din brânză și terminând cu creveți și mușchi de vită cu cartofi și sos de ciuperci). 

Sursa

Restaurantul Good Old Times are avantajul că se găsește în centrul Bucureștiului (Blvd. Decebal – Piața Muncii) și este ușor de găsit de toată lumea. În cazul în care vă întrebați cine este în spatele meniurilor delicioase are acestui restaurant, este bine să știți că acesta este Chef Constantin Ianculescu, cu o experiență impresionantă adunată din bucătăriile românești și cele de peste hotare. Echipa sa formată din bucătari și stewarts de patru stele este pregătită pentru a servi în cele mai bune condiții, indiferent de eveniment. În cazul meu, o nuntă de basm.

Dacă fiecare nuntă are un program bine stabilit, eu prefer să decid atunci ce și cum. Întâlnirea cred că ar trebui să fie la ora 19:00, oră la care vom aștepta invitații cu un pahar de șampanie. Îmi doresc muzică bună, diversă, să dansăm și să ne simțim bine cu toții. Vom vedea atunci când trebuie să mâncăm, când trebuie să povestim, să cântăm și să facem fotografii. Cât mai degajați, mai bucuroși.

Sursa
Pe lângă restaurantul unde va fi petrecerea, este obligatoriu să pot caza într-un hotel toate rudele și toți prietenii veniți din afara Bucureștiului. Alegerea mea nu poate fi alta decât hotel Golden Tulip Times. De ce? Pentru că restaurantul ales este parte integrantă a acestui hotel. Această facilitate este perfectă pentru mine, întrucât toate rudele și prietenii vor fi cazați aici. Așadar, după ce se termină petrecerea, toată lumea poate merge rapid în camere și se poate odihni după o noapte plină. În camerele hotelului, toți invitații vor găsi Internet wireless, aer condiționat, cablu TV și minibar. De altfel, hotelul Golden Tulip Times este un hotel de 4*, cu condiții impecabile, astfel că toată lumea va pleca acasă cu amintiri frumoase.



Dacă în ceea ce privește organizarea nunții nu există foarte multe piedici, alta stă situația când mă gândesc la rochia mea de mireasă, la buchet, la machiaj, coafură... Atâtea detalii, atâtea alegeri dificile! Cu toate acestea, sunt convinsă că, atunci când va avea loc, nunta noastră va fi superbă, iar noi vom trăi din plin fiecare moment.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu