duminică, 11 octombrie 2015

Ştampila mea are... ștampilatură?

Se pare că trăiesc într-o lume în care noțiunea de personalizare este tot mai prezentă. Tot ce este al nostru trebuie să fie diferit, special. Nu spun că este un lucru rău și mai mult decât atât chiar eu caut să fiu recunoscută într-o manieră cât mai plăcută, prin cât mai multe modalități cu putință. Cu toţii vrem să fim populari, să ne punem amprenta asupra lumii din jurul nostru şi să ne simţim bine ştiind că faptele noastre sunt apreciate. De aceea, trebuie să recunosc că cei de la Colop mi-au pus un pic imaginația la încercare și astfel am reușit să trasez ceva legături între mine și o... ștampilă. Greu nu e, dar nici foarte ușor, însă date fiind datele problemei pot spune că m-am identificat destul de repede cu ştampila tinereții.

Până să apuci tu să întrebi ”de ce ştampila tinereţii?”, eu nu stau pe gânduri și îți explic imediat. Principiul de funcţionare al ştampilei tinereţii, alături de un design feminin mă caracterizează! Ștampila tinereții... pentru că îmi place ideea de ”forever young”. În definitiv, nu numărul anilor te definește, ci felul tău de a fi. Adică, eu și când voi sufla peste 53 de lumânărele bine ancorate într-un tort, tot tânără și voinică mă voi simți. Ce să mai încolo și încoace, am adoptat de mult sloganul ”Be here now”. Apoi, în ecuația complexă prin care eu am ales ștampila tinereții se regăsește și faptul că sunt mândră bloggeriță de fashion și beauty, iar jumătatea mea de ștampilă strigă în gura mare când atinge suav câte o coală de hârtie că este mereu la modă. Metaforic vorbind. Sau poate că nu. Pentru că ştampila mea va avea un design cât se poate de modern şi de stilizat, asemeni celor de mai jos:



După ce am stabilit design-ul iubitei mele ştampile, este momentul să vă spun ce vreau să ştampileze. Textul va urma structura de mai jos:

Nume:
Blog:
Telefon:
Email:

Am câteva idei draguțe prin care o voi pune la treabă, dar prima dintre ele este aceea de a o folosi pe post de carte de vizită. De exemplu, merg la un eveniment, iar pe ultima sută de metri îmi dau seama că ar fi drăguț să stabilesc câteva contacte. În acest fel nu va mai trebui să aduc cu mine teancul de cărţi de vizită, ci doar ştampila Colop. Până să apuc să spun numărul de telefon, emailul și așa mai departe, ar trece destul de mulți litri de apă pe Dunăre. Pe când cu ajutorul ștampilei, tot ce trebuie să fac este să găsesc o bucată de hârtie (merge şi o bucată de şerveţel de hârtie, un ambalaj, o cutie a unui produs) și astfel i-am dat omului o carte de vizită inedită. Unde mai pui că totul este doar din încheietură. Simplu şi uşor, fără bătaie de cap. 

Ştampila Colop folosită pe post de carte de vizită este o unealtă excelentă de promovare şi, la cât de entuziasmată aş fi dacă aş avea-o, cu siguranţă aş ştampila şi ce nu trebuie - nota de plată într-un local, cursurile de la facultate sau chiar facturile la diverse utilităţi. O voi pune la treabă încât la un moment dat, ștampila va prinde viață și îmi va spune pe limba ei, ”Loredana, dragă, nu vezi că am ștampilatură?”. Chiar aşa, oare ştampilele se îmbolnăvesc? Au nevoie de ştampinalmin pentru a se face bine? Sper să nu, pentru că alături de ştampila mea îmi doresc o viaţă cât mai lungă!

Uite că nu a fost greu să stabilesc câteva legături solide între mine și o ștampilă Colop. În plus de asta, cred că pe lista pe care i-o voi trimite Moșului, că doar nu mai e mult, se va număra și un astfel de dispozitiv cu personalitate. 

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

Related Articles

Un comentariu:

  1. „Ștampilatură” :)) Mi-a plăcut foarte mult textul! Nu-i de mirare că a fost premiat.

    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere