joi, 29 octombrie 2015

O femeie completă

Dacă e ceva ce apreciez din toată inima la o femeie este dorința ei de a fi mereu îngrijită, frumoasă, cuceritoare. Tot timpul am apreciat femeile care arată mereu ”ca scoase din cutie”, care nu spun niciodată ”azi nu am aut timp să mă aranjez”, care nu umblă cu hainele necălcate sau cu manichiura stricată. Genul acesta de femeie, care are timp de toate, mă fascinează. O femeie completă, trebuie să fie frumoasă, trebuie să aibă, de asemenea, o casă curată, trebuie să fie independentă și să se cunoască foarte bine pe sine.

Mereu m-am întrebat de unde vine această motivație a lor și cum de reușesc să fie atât de încrezătoare în forțele proprii. Și atunci mi-am dat seama că dacă te simți bine în pielea ta, atunci acest sentiment îl transmiți și celorlalți. Detalii minore, precum tunsul vârfurilor, făcutul manichiurii sau cumpărarea unui nou set de lenjerie intimă contribuie la încrederea în sine a femeii complete. 

Revenind la lenjerie intimă un subiect deloc tabu în vremurile în care trăim. Să fim serioși, nu mai este deloc timpul în care să ne rușinăm că auzim cuvântul sutien spus în public. De fiecare dată când îmi cumpăr un nou set de lenjerie mă simt extraordinar de bine. Nu știu dacă toată lumea este la fel, dar eu am o încredere extraordinară în mine când știu că sunt îmbrăcată frumos nu doar ”la exterior”. O lenjerie intimă bine aleasă, care să mă facă să mă simt atrăgătoare, îmi poate schimba total starea de spirit.

Recent am descoperit site-ul www.shop.piera.ro și vreau să vi-l arăt și vouă. Aici găsiți modele diverse de lenjerie, care să vă motiveze să nu renunțați niciodată să aveți grijă de voi, dragi doamne și domnișore. Noua colecție Piera este menită să vă facă să vă simțiți elegante și seducătoare, dar și comode, în același timp. Asta pentru că modelele suntfăcute din materiale fine, care vă protejează pielea delicată. Important este, bineînțeles, să vă cunoașteți foate bine măsurătorile, pentru a nu cumpăra lenjerie mai mică sau mai mare. Din noua colecție Piera am ales două produse care arată minunat (sutien Sansa big cups și chiloți Brief Sansa):



Nu-i așa că împreună alcătuiesc un set superb de lenjerie intimă? :)

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu