joi, 15 octombrie 2015

Mi-am pus amprenta pe tricou!

Am un tricou cu personalitate! Sau este tricou personalizat? Cu Tshirts.ro sunt bune ambele variante! Îmi doream de ceva vreme un tricou care să mă reprezinte, care să simt că are un mesaj aparte. Visul mi s-a împlinit odată cu comanda online pe site-ul Tshirts.ro. Recunosc, mi-a fost foarte greu să aleg un model, pentru că am descoperit cel puțin cinci tricouri cu mesaje ce merită purtate. Într-un final m-am oprit la acest tricou personalizat

Cum îmi manifest personalitatea prin hainele de zi cu zi?

Oricât de mult am încerca să combatem ideea că hainele nu contează, vremurile în care trăim ne demonstrează contrariul. Totuși, susțin din toată inima că putem fi îmbrăcați cu bun gust și cu un buget limitat. Putem găsi haine la prețuri bune care să ne reprezinte și care să ne facă să ne simțim în largul nostru zi de zi, când ieșim din casă. 

Eu nu sunt adepta unui stil vestimentar foarte extravagant, nu port blănuri scumpe, pantofi de lac și nici genți de mii de euro. Totuși, mă simt bine în pielea mea printr-un stil ceva mai ”cuminte”, ce se bazează pe elemente care îmi pun în evidență punctele forte, ascunzând, bineînțeles, defectele. Aceste aspecte încerc să le promovez pe blogul meu de fashion, unde abordez un stil casual, relaxat, care să inspire femeile să fie fericite cu corpul lor. Dincolo de primul aspect al unui articol de îmbrăcăminte, îmi place să aud o poveste. Îmi plac hainele care spun ceva, de aceea iubesc din toată inima hainele vintage, din târguri, cele lucrate manual sau cele reinventate. Din același motiv apreciez și un magazin de tricouri ce pot fi personalizate, pentru că îmi oferă șansa să îmi aleg eu povestea pe care să o poarte tricoul meu.

Ce înseamnă tricoul ales de mine?

Am ales din gama de tricouri personalizate tricoul ”Fingerprint”, adică ”amprentă”. Cu toate că la prima vedere poate părea simplu, pe mine a reușit să mă convingă cu mesajul său subînțeles. Practic, mi-am pus amprenta pe tricou! De altfel, acest principiu mă ghidează zi de zi. Încerc în fiecare lucru pe care îl fac, în fiecare grup în care intru să îmi las amprenta, să mă fac remarcată într-un fel pozitiv și să schimb cât de puțin lumea din jurul meu. Cum fac acest lucru? Prin puterea exemplului. Încerc să dau exemple bune tuturor și să fiu eu însămi schimbarea pe care vreau să o văd în lume, cum spunea Gandhi.

Cu toate că pe site sunt o mulțime de tricouri funny sau tricouri cu mesaje care mai de care mai interesante, această amprentă am simțit că merită să fie primul meu tricou personalizat din dulap. Ați auzit bine, nu am mai avut până acum un tricou de acest fel și mă bucur că încep colecția astfel! Asta pentru că, pe lângă tricoul ales, am pus ochii pe alte modele pe care le-aș purta cu plăcere.

Totul despre comanda Tshirts.ro:

Știu că multe persoane care mă urmaresc sunt circumspecte când vine vorba de tricouri personalizate online, pentru că nu există o comunicare față în față și nici posibilitatea de a lămuri unele aspecte privitoare la design-ul final al tricoului. Pentru că eu am ales un tricou din gama Tshirts.ro, nu am urmat pașii necesari pentru a-mi crea singură design-ul. Totul este însă foarte simplu: în categoria ”Tricoul tău” puteți imprima fie text sau fotografii. Tricoul poate fi personalizat și în față, și în spate, iar culorile pot fi alb, negru și roșu. Mărimile disponibile, de la S (mărimea aleasă de mine), la XXL, sunt potrivite pentru orice nevoie. Prețul? Imbatabil: 34 lei! 

Comanda mea a fost plasată în weekend, iar coletul a ajuns la mine miercuri, prin curier. Un timp rezonabil, mai ales că am primit un număr prin care puteam verifica în timp real unde este coletul meu. Ambalat bine, tricoul nu a suferit nicio daună în timpul transportului. Calitatea este foarte bună, materialul fiind bumbac 100% cu grosimea de 160 g/mp. ”Amprenta” este imprimată foarte bine, nu superficial, nu se poate dezlipi de pe material. La spălare tricoul nu se lasă, nu se strânge, se comportă foarte bine și poate fi călcat cu ușurință.

Tricourile personalizate sunt o idee excelentă de cadou, mai ales pentru prietenii apropiați. Un tricou cu mesaj amuzant este cu siguranță apreciat de sărbătorit și purtat ulterior la diferite ocazii. Trebuie să recunosc că oamenii reacționează când văd un tricou personalizat: se uită cu atenție, zâmbesc și încearcă să deslușească mesajul ascuns.

Alte trei tricouri care mi-au atras atenția de pe site-ul Tshirts.ro:

1.Tricou ”Think outside the box” - simplu, interesant, o bună sursă de inspirație;



2.Tricou ”Buricul Pământului” - să recunoaștem, cu toții avem momente de ”drama queen” și ne place să credem că totul se învârte în jurul nostru;


3.Tricou ”Am figuri”... la propriu!



Vă invit și pe voi să descoperiți numeroasele variante de tricouri personalizate Tshirts.ro și să le găsiți pe cele potrivite pentru voi!


  • Ce părere aveți despre alegerea mea? 
  • Ce tricouri v-au atras cel mai mult?

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015.
Fotografiile prezentate sunt din arhiva personală și de pe site-ul www.tshirts.ro

Related Articles

8 comentarii:

  1. O alegere inspirată. Săptămâna viitoare îmi voi lua și eu un tricou de pe site-ul recomandat de tine. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, frumos! Eu nu m-am încadrat în cei 50 de norocosi, dar am sa-mi comand si eu unul.
    Îmi place alegerea ta. Simpla si cu bun gust. Sa-l porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place alegerea mea. Abia aștept să văd ce model vei alege! :D

      Ștergere
  3. Vreau şi eu să îmi pun amprenta pe tricou. Muhaha!

    RăspundețiȘtergere
  4. Attractive clothes design and very nice post thanks for sharing it.
    The latest fashion is huge demand on current time, I got a store clothing online nz where can find good clothe and accessories.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi CU LORE, It always love your blog to see great and new clothes design,
    Find out more latest clothing b ridesmaids dresses .

    RăspundețiȘtergere