joi, 8 octombrie 2015

Două reguli de aur pentru a fi o Ileană Cosânzeană veritabilă

Sunt o Ileana Cosânzeana? Sunt, cum nu! Însă părul lung și mătăsos nu a făcut parte dintotdeauna din arsenalul meu. Recunosc, nu am avut niciodată răbdarea să îl las să crească, așa că rareori acesta îmi depășea linia umerilor. Mai jos vă voi povesti două dintre cele mai traumatizante momente pentru părul meu și de ce produse din noua gamă Gerovital Tratament Expert aș fi avut nevoie.

Regula nr. 1: O Ileană Cosânzeană nu trebuie să își facă niciodată bob acasă!

Am crezut mereu că părul scurt are farmecul lui. Un farmec aparte, ce spune fără cuvinte că femeia care îl poartă este încrezătoare în forțele proprii. Cel puțin, asta voiam să spun prin tunsoarea mea pe la 15 ani, când părul meu a suferit primul șoc din cele ce aveau să urmeze. Eram într-un weekend când abia începusem clasa a IX-a. Tunsoarea mea (filat până la umeri, singura pe care o ceream coafezei) nu mă mai mulțumea, așa că am luat o hotărâre de moment să o schimb. Bineînțeles, nu am așteptat să ajung în oraș, decisă fiind că o schimbare de look este absolut necesară. Am căutat o foarfecă și l-am rugat pe tatăl meu să tundă drept, cât mai scurt. Încă mă întreb de ce oare a acceptat. M-am ales cu o frumusețe de bob făcut acasă, cu o foarfecă veche, încât săraca mama și-a pus mâinile în cap când m-a văzut. A încercat ea să mai retușeze pe ici, pe colo, atât cât să pot merge luni la școală. Am regretat teribil de tare această decizie, pentru că ulterior părul nu stătea deloc bine, trebuia spălat aproape zilnic și nu îl mai puteam prinde.

În caz că ai încălcat regula nr. 1: Apelează la produsele pentru regenerare din gama Gerovital Tratament Expert de la Farmec!

Noua gamă Gerovital Tratament Expert este abia lansată, deci nu puteam apela la ea atunci, însă sunt sigură că aș fi găsit produse de tradiție pentru îngrijirea părului Farmec care să mă fi ajutat. Însă noua gamă curpinde și produse pentru regenerare, printre care și masca regenerantă Gerovital, cu vitamina A, vitamina E și pro-vitamina B5. Împreună cu Keratina din compoziție și cu aminoacizii esențiali, această mască este soluția ideală pentru a vă revitaliza și reface firul de păr. În cazul meu, aveam nevoie de un boost pentru a-i accelera creșterea, iar masca regenerantă cu siguranță este de ajutor pentru această nevoie.



După aproximativ doi ani, părul meu a crescut destul de mult. Era sănătos, deci era momentul să o dau în bară cu un alt experiment.

Regula nr. 2: Nu îți face (h)ombre dacă nu ai experiență!

Acum un an sau doi, părul vopsit ombre era foarte în trend. Nu mă vopsisem niciodată, îmi era teamă să îmi stric rădăcinile, așa că m-am decis să îmi decolorez vârfurile. Am avut inspirația să aleg un kit special pentru această procedură, însă... am cam dat-o în bară cu modul de aplicare. Deși credeam că totul era făcut ca la carte, în timp ce eram cu decolorantul în păr nu vedeam niciun rezultat. Bineînțeles, acesta urma să se vadă după spălare, dar eu eram convinsă că nu funcționează. Așa că, în loc să stau 45 de minute cu decolorantul în păr, atât cât scria în instrucțiuni, am stat o oră. 60 de minute. 3.600 de secunde. Ați înțeles ideea. Când mi-am spălat părul am văzut că vârfurile mele, din șaten închis, deveniseră cât se poate de blonde. Mult mai blonde decât trebuia. În plus, firul de păr era foarte aspru. Am intrat în panică și am început să aplic tot felul de măști hidratante, cu cele mai ciudate ingrediente: ouă, banane sau avocado. 

În caz că ai încălcat regula nr. 2: Apelează la produsele hidrantante, pentru un păr frumos și sănătos, din gama Gerovital Tratament Expert de la Farmec!

Dacă, în timp, culoarea părului meu s-a uniformizat, vârfurile tot fragile mi-au rămas. Produsul din gama Gerovital Tratament Expert care mi-ar fi fost de un real ajutor este un ulei nutritiv pentru păr, cu argan, măsline și avocado. Acest ulei cu siguranță m-ar fi ajutat enorm pentru hidratarea firului de păr, însă nici acum nu este timpul pierdut. Un ulei hidratant Farmec, alături de un șampon blând, de o mască hrănitoare și de un ser pentru vârfuri despicate sunt formula perfectă pentru a avea un păr lung și sănătos, demn de o  Ileană Cosânzeană.



Părul meu nu este nici cel mai sănătos, nici cel mai lung și nici cel mai mătăsos. De ceva vreme am în plan o nouă tunsoare și nu pentru că simt nevoia unei schimbări de înfățișare, ci una ce ține de suflet. Pentru că am crescut un păr atât de lung, va fi o onoare pentru mine să îl pot tăia și să îl ofer pentru confecționarea de peruci, ce vor fi ulterior purtat de către copilașii bolnavi de cancer. Abia aștept să fac această transformare și abia aștept să împărtășesc cu voi bucuria de a oferi un dar atât de important, plin de farmec!

Sursă fotografii: arhiva personală și www.farmec.ro

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

Related Articles

4 comentarii:

  1. Oh si eu ma vopseam singura acasa, m.am tuns la fel ca si tine, eram propria coafeza :)) vopsitul imi iesea, dar tunsul..un filat mai dezordonat)) stiu ca imi dadeam capul pe spate,il prindeam int.o coada in varful capului si cu o foarfeca taiam manunchiul de par cat mai drept. Asa era filatul la mine.cateodata iesea bine, cateodata mai retusam :D.momentan nu mai sunt vopsita, nici singura nu ma mai tund si sunt multumita de aspectul parului meu. Iar de la Gerovital mi.am luat serul antifriz si imi place. ;) pupici :*
    Iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm da!!! Imi place fata ta inocenta si tunsoarea bob din prima poza insa cea dea doua este preferata mea! Deci cu Gerovital iti menții un tonus atat de frumos al parului! Am notat! Hugs

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa comentez in stil de fotbal, noroc ca exista si repriza a doua :) Spor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Looking so beautiful in every dresses and quite different, must try this one
    taffeta bridesmaid dresses .

    RăspundețiȘtergere