duminică, 14 iunie 2015

S-a terminat campania de testare Persil Power Mix de la BuzzStore

Campania Persil de la Buzzstore s-a incheiat! M-am bucurat sa testez acest detergent-minune si, dupa cateva utilizari, mi-am dat seama ca este detergentul pe care il voi cumpara pe viitor.

Avantajele folosirii Persil Power Mix capsule:

- este puternic, scoate pete dificile. Am reusit sa elimin petele de capsuni, de mucegai, de machiaj. De obicei, am pus 2 capsule de Persil Power Mix in masina de spalat, dar cand aveam rufe putine si nu erau foarte murdare puneam doar o capsula. Mixul de pudra si gel face o treaba nemaipomenita.

- e econom. Am calculat bine si am vazut ca voi cheltui mult mai putini bani daca voi achizitiona capsule Persil Power Mix de acum inainte decat clasicul meu detergent pudra.

- e mai usor. Eu nu am masina, asa ca transportatul unui sac greu de detergent clasic pudra e un proces dificil. Capsulele sunt mult mai usoare, dar eficiente.

- nu mai am nevoie de balsam de rufe. Parfumul Persil este incantator, iar rufele isi pastreaza mirosul placut si proaspat multa vreme. Asadar, un plus pentru economie.

- capsulele sunt deja dozate. Nu trebuie sa ne mai facem griji ca nu stim cat detergent sa folosim. Totul e simplu, se pun capsulele in cuva, inainte de rufe, apoi totul vine de la sine!

Cu siguranta voi lua de acum inainte in calcul varianta de a renunta la detergentul pudra si de a cumpara Persil Power Mix. Am oferit mostrele la 10 persoane, Voi l-ati incercat?
Primul test cu #persil, prima reușită. Prosopul plin de urma de machiaj a ieșit impecabil după o spălare rapidă de 30 de minute, folosind două capsule de Persil! :)BUZZStore #PersilPowerMix
Posted by Loredana Vlăescu on 25 Mai 2015

Am băgat în mașina de spălat un covoraș foarte chinuit de soartă, murdar de praf, umed și plin mucegai. Nu mă așteptam s...
Posted by Loredana Vlăescu on 4 Iunie 2015

Tricoul alb este tricoul meu norocos. L-am purtat la examenul de bacalaureat, la cel de conducere, la DELF, la limba...
Posted by Loredana Vlăescu on 14 Iunie 2015




Campanie #persil e aproape de final! Cat mai multe persoane ar trebui sa il incerce! :) BUZZStore
Posted by Blog CuLore on 14 Iunie 2015


Related Articles

2 comentarii:

  1. I love this so much!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    RăspundețiȘtergere
  2. I like your blog!!

    Would you like to follow each other?

    If yes, let me know at my page. :)

    xxx

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    RăspundețiȘtergere