duminică, 1 martie 2015

SuperBlog, here we go again

Am participat pana acum cu BLOG CULORE de doua ori la SuperBlog, in toamna si primavara, unde am terminat pe acelasi loc: 20 si un pic. A fost frumos, enervant si am avut ambitie sa fiu finalista fara penalizari in ambele sezoane. Acum incepe sezonul de primavara, mai scurt si mai lejer, de doar o luna. Simt entuziasmul si competitivitatea, chiar imi era dor de aceste sentimente.


E momentul ca acest blog sa cunoasca emotiile SuperBlogul-ului, asa ca el imi va fi aliat in aceasta primavara. Sper sa facem treaba buna impreuna! Ma sperie probele, sponsorii, abia astept primele note si cu siguranta ca la final nu voi regreta. In caz ca vreti sa va inscrieti si voi, ati face bine sa va grabiti, sa nu cumva sa ramaneti in urma cu probele. Bafta sa fie pentru toata lumea! :)

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu