luni, 23 martie 2015

Modele unice de lenjerii de pat ieftine romanesti

Dulce-i somnul cand e fara griji! Mai tineti minte ce frumos era cand eram mici? Dupa o zi plina de joaca veneam acasa rupti de oboseala, faceam o baie fierbinte si adormeam neintorsi. Dimineata ne trezeam odihniti, gata sa o luam de la capat. Momentele mele preferate erau acelea cand dupa baie simteam ca mama schimbase asternuturile. O data sau de doua ori pe saptamana se intampla asta. Adormeam cu cate un urs in brate, cu zambetul pe buze. Asternuturile miroseau curat, proaspat si iubeam acest sentiment. Am crescut de atunci, au trecut ani buni, insa momentul in care folosesc cearsafuri noi este inca preferatul meu. Acum eu sunt mama, eu le schimb, eu le spal, dar zau ca e somnul mai dulce in acea seara.

Atunci nu aveam multe cearceafuri, maximum 2-3, pe care le spalam si le schimbam prin rotatie. Acum insa, slava Cerului, suntem norocosi. Exista numeroase modele de lenjerii de pat ieftine, pentru orice buzunar. Modele superbe am descoperit si pe site-ul www.lenjeriidepatoutlet.com, printre care si minunatia de mai jos. Nu-i asa ca este deosebita?



Este un set din categoria lenjerii de pat Pucioasa. Modelul cu maci m-a fermecat inca din prima clipa si sunt sigura ca ar avea capacitatea de a lumina intreaga camera. Inca de mica am iubit macii, eram fascinata de modul in care se deschid si de semintele negre din interior. Am mai descoperit un alt model cel putin la fel de incantator. De la culoarea rosie predominanta trecem la mov. Un mov linistitor, ca o ploaie racoritoare de vara. Sincer, nici nu stiu care dintre cele doua imi place mai mult.



Un alt lucru care ma incanta la site-ul www.lenjeriidepatoutlet.com este originea produselor: sunt lenjerii de pat romanesti. Daca putem sa cumparam "de la ai nostri", de ce sa nu o facem? Eu pe acest principiu merg si la alimente, cand cumpar fructe si legume din piata, dar si la cosmetice.

Voua care lenjerie de pat din acest outlet va place mai mult? 
Cat de des cumparati lenjerii noi de pat pentru casa?

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu