marți, 27 ianuarie 2015

Dragostea eterna dureaza... cat vrei tu sa dureze

"Sunteţi de 3 ani împreună? 3 ani jumătate? Şi nu te-ai plictisit?"

O fi vina mea, o fi vina cercului de oameni prin care viaţa m-a adus, dar întrebarea asta e pe buzele tuturor când vine vorba de relaţii. Şi, slavă cerului, femeile între ele vorbesc o grămadă despre relaţii. De fapt nu slavă, îmi iau cuvântul înapoi. Sau mai bine îl tai. Slavă.

Din data de 13 septembrie 2011 eu şi Andrei suntem împreună. Şi când spun împreună nu mă pot referi doar la faptul că suntem "In a relationship" pe Facebook şi nici că obşinuim să ne plimbăm orin oraş şi să bem ciocolată caldă în oraş. Cu timpul am învăţat că a avea o relaţie nu e nici pe departe doar atât. Înseamnă altceva.

Înseamnă să fii acolo oricând pentru celălalt şi să ştii că şi el e acolo necondiţionat pentru tine. Că dacă ai o problemă va merge noaptea cu tine la Urgenţe şi va sta ore întregi ţinându-te de mână. 


Înseamnă să ai încrede oarbă în el şi dacă îţi spune "Va fi bine" să nu te îndoieşti de asta nici măcar o secundă. Să ştii că vei merge cu el pe acelaşi drum vreme bună de acum înainte. 

Înseamnă că de Moş Nicolae se strecoară în casă şi îţi pune în papucii de casă câteva portocale, o ciocolată şi un puzzle, ca să le găseşti când ajungi şi să ai o stare de care îţi era dor. 

Înseamnă să râzi o grămadă. Înseamnă să ai şi pe umărul cui plânge, dar aproape niciodată din cauza posesorului de umăr. 

Înseamnă să îi tricotezi o pereche de şosete de ziua lui şi să vezi cât de bucuros e când le primeşte. Apoi să îi dai şi restul cadoului pe care şi-l dorea şi la care nu spera (pentru că e cool să fii iubita aia care cumpără Fifa15).

Înseamnă să îi faci surprize şi să mergi pe ascuns în H&M şi să îi iei cămaşa aia pe care şi-o dorea, dar pe care nu ar fi dat niciodată un milion trei sute. Să i-o iei doar pentru că vrei să-i faci o bucurie, chiar dacă aveaţi şi alte cheltuieli.

Înseamnă să îţi găseşti cel mai bun prieten. Să ştii că poţi vorbi ore întregi despre vitamine, costiţe la cuptor, măcinarea nucilor şi alte nimicuri. Să simţi nevoia ca oricând ţi se întâmplă ceva să nu te gândeşti la altceva decât să îi spui lui, că ştii că te va înţelege şi va găsi cea mai bună soluţie la problemele tale.

Dacă asta înseamnă, atunci foarte bine, mă bucur de 3 ani şi câteva luni de cel mai minunat sentiment. Nu mă pot plictisi de asta şi zău că n-aş schimba nimic. Pentru că nu am primit nimic de-a gata: am construit aproape de la 0. Treaptă cu treaptă am adăugat încredere,  încredere, încredere... Când munceşti la o căsuţă vreme îndelungată şi nu grăbeşti lucrurile e imposibil ca ea să nu iasă trainică. Atâta timp cât mereu vii cu un upgrade la căsuţa ta şi înţelegi că e a ta şi că o vei preţui mai mult decât orice pe lumea asta, atunci nimic nu te mai poate despărţi de ea.

Related Articles

Un comentariu: